بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بزرگترهای تیم ملی به جوانترها کمک می کنند تا بتوانیم در دیدارهای پیش رو به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد محمدی در حاشیه تمرین امروز سه شنبه تیم ملی فوتبال کشورمان که در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: در طول روزهای گذشته تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ایم و به دنبال پیروزی برابر هند هستیم.

وی با بیان اینکه بزرگترهای تیم ملی به جوانان کمک زیادی می کنند خاطرنشان کرد: هدف ما این است که بتوانیم با حمایت هواداران سه امتیاز دیدار با هند و پس از آن بازی با عمان را کسب کنیم و با اقتدار راهی مرحله بعد شویم.

بازیکن جوان تیم ملی در پاسخ به این پرسش که چرا در اردوی تیم ملی یا شما هستید یا مهرداد و چرا هر دو با هم دعوت نمی شوید گفت: این نظر آقای کی روش است. ایشان کارش را بلد است و می داند که باید چه کسانی را دعوت کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا روز پنجم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هند خواهد رفت و روز دهم فروردین نیز در همین ورزشگاه به مصاف تیم ملی عمان می رود. هر دو بازی ساعت ۱۹ آغاز خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.