کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت پرسپولیس اعلام کرد مهدی طارمی به هیچ وجه نباید از گلزنی سیر شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرشاد پیوس در حاشیه دیدار تیم رسانه و پیشکسوتان استقلال و پر‌سپولیس درباره این دیدار گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی باشد. کلا برگزاری این بازی‌ها خیلی خوب است و باید همیشه یاد قدیمی‌ها را زنده نگه داریم. حیف شد بهزادی و احدی از پیش ما رفتند و جای آنها در بین ما خیلی خالی است. این دو از بزرگان فو‌تبا‌ل ایران بودند و در اینجا جمع شدیم تا یاد آنها را زنده نگه داریم.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به انتخاب علی دایی به عنوان بهترین مهاجم بعد از انقلاب چیست نیز گفت: دایی مهاجم بزرگی بود که به نظرم به حق به عنوان بهترین مهاجم انتخاب شد. او افتخارات زیادی دارد و از من بهتر بوده است. خوشحال هستم که مدتی با او هم بازی بودم. به او تبریک می گویم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

فرشاد پیوس مهاجم سال‌های دور پرسپولیس با تمجید از نحوه بازی این تیم گفت: پرسپولیس مربی خوبی مثل برانکو دارد که معلوم است برای کارش برنامه‌ریزی خوبی دارد. روند تیم رو به رشد است و بازیکنان هم او را دوست دارند. دوست داریم پرسپولیس مثل دهه ۶۰ بازی کند.

او درباره اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به خاطر مسائل مالی هم گفت: زمان ما پول آنچنانی نبود اما امروز وقتی بازیکن قرارداد می‌بندد، باید پولش را بگیرد. هرچند اعتصاب کار خوبی نیست و پرداخت پول دیر و زود دارد و سوخت و سوز ندارد.

مهدی طارمی مهاجم فعلی پرسپولیس بارها پیوس را الگوی خود دانسته است. مهاجم اسبق پرسپولیس در این باره گفت: مهدی مهاجم خوبی است اما وقتی گل اول و دوم را می‌زند، اشباع می‌شود. او باید برای گل‌های بیشتر انگیزه پیدا کند. طارمی بهتر است تمرین‌هایش را زیاد کند و خوب هم استراحت کند.

پیوس درباره وضعیت تیم‌های پایه پرسپولیس هم گفت: سال اولی بود که کار را تحویل گرفتیم اما برای سال‌های بعد برنامه‌ داریم و مطمئنا پرسپولیس در رده‌های پایه در آینده خوب نتیجه می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.