ستاره لسترسیتی در میانه میدان با آسیب دیدگی مواجه شد تا شرایط صدرنشین جدول رده بندی به خطر بیفتد.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، لسترسیتی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. هدف این تیم تا قبل از شروع فصل، جنگیدن برای سقوط نکردن به لیگ پایین تر بود اما اکنون نه تنها خطر سقوط را احساس نمی کند بلکه به کابوسی برای تیم های مدعی عنوان قهرمانی تبدیل شده و با اقتدار در صدر جدول رده بندی جای دارد.

یکی از بهترین بازیکنان لسترسیتی در فصل جاری که لقب کلود ماکلله جدید فوتبال اروپا را به او دادند، نگولو کانته، هافبک فرانسوی این تیم است که در پست هافبک دفاعی بازی می کند و بسیار فراتر از انتظارات ظاهر شده است. این بازیکن فرانسوی که نخستین فصل حضورش در لسترسیتی را پشت سر می گذارد، در دیدار برابر نورویچ مصدوم شد و کلودیو رانیری امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد آسیب دیدگی این بازیکن جدی است و او در دو بازی آینده تیمش غایب خواهد بود.

رانیری گفت: متاسفانه باید بگویم که آسیب دیدگی کانته جدی است. او دو بازی آینده نمی تواند تیم ما را همراهی کند اما امیدوارم غیبت او تنها در دو بازی باشد و بتواند در دیدارهای آینده تیم ما را همراهی کند.

آسیب دیدگی این بازیکن کلیدی لسترسیتی باعث شده است شرایط این تیم در صدر جدول رده بندی به خطربیفتد و این احتمال وجود داشته باشد که این تیم در دیدارهای آینده، امتیاز از دست بدهد.

کانته مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است و حتی روزنامه های نزدیک به رئال مادرید از او به عنوان جانشین ژابی آلونسو یاد کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.