پیشکسوت استقلال می‌گوید او تنها با کسانی مشکل دارد که خلاف می‌کنند. او گفت که یک عدم هماهنگی در استقلال وجود دارد.

به گزارش ایسنا، حسن روشن در حاشیه دیدار تیم‌های رسانه ورزش و پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا رابطه‌اش با مسئولان باشگاه استقلال بهتر شده است یا نه گفت: با همه خوبم به جز کسانی که خلاف می‌کنند. اسم‌شان را نمی‌آورم ولی هر جا بروم، آن‌ها نمی‌آیند و هرجا که آن‌ها بروند، من نمی‌روم. آن‌ها باید از مردم عذرخواهی کنند.

او درباره انتخاب ورزشگاه شهید کاظمی برای پرسپولیسی‌ها و امام رضا برای استقلالی‌ها بیان کرد:‌ یک صحبتی برای ریاست آکادمی مطرح شده بود که گفتم تا این افراد باشند، نمی‌آیم. آن‌ها هم قبول کردند که یکی یکی، آن افراد را عوض کنند. بعد از آن هم یک سنگی انداختم که یک ورزشگاه به تیم پایه اختصاص دهند که افشارزاده دنبالش را گرفت و یک ورزشگاه گرفت. آرزو می‌کنم این زمین امام رضا برای تیم‌های پایه به کار برود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که نظری جویباری گفته ورزشگاه چمن مصنوعی به درد استقلال نمی‌خورد نیز گفت: حتما او بیشتر می‌فهمد که این حرف را زده است.

وی درباره اختلاف میان صالح و مظلومی گفت: کادر فنی را مظلومی انتخاب کرده و هر مشکلی هم که پیش می‌آمد، نباید کار به اینجا می کشید. به نظرم یک عدم هماهنگی در استقلال وجود دارد.

روشن در پاسخ به این سوال که آیا اختلافش با قلعه‌نویی حل شده است هم اظهار کرد: با قلعه‌نویی مشکلی ندارم. درباره برخی‌ها هم که مشکل دارم برای این است که کارهای خوبی نکردند. وقتی در آکادمی استقلال آن مشکلات ایجاد شد، به نظرم رییس آکادمی گناهکار سوم بود. مدیرعامل و قائم مقام باشگاه که اجازه آن کارها را داده بودند یا حداقل رییس آکادمی را منصوب کرده بودند، گناهکار اول و دوم بودند که باید عذرخواهی می‌کردند و نکردند.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به هزار تومانی شدن طبقه دوم آزادی گفت: هیچ جا بازی‌ها را رایگان نمی‌کنند. قدیم مردم از دیدن بازی لذت می‌بردند اما الان این اتفاق نمی‌افتد. خود شما می‌توانی الان با پسرت به ورزشگاه بروی؟ با این حال این وضعیت در آینده ان‌شاءالله درست می‌شود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که چه زمانی وضعیت درست می‌شود نیز بیان کرد: فکر می‌کنم تا سال ۱۴۰۰ درست می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )