علی دایی به دیدن قاضی پرونده سوشا مکانی رفته تا شاید بتواند کمکی به دروازه بان در بند پرسپولیس کند اما پاسخ قاضی پرونده به او هم مثل علی پروین ، تاکید بر سیر قانونی ماجرا بود.

احسان خراسانی - خبرگزاری خبرآنلاین:سوشامکانی برای سومین روز متوالی در اوین می ماند ، گلر پرسپولیس که به دلیل مشکلاتاستفاده از رسانه های مجازی و اشتباهاتش در استفاده از این نرم افزارها ، چالشیبزرگ برای زندگی اش ایجاد کرده و سبب شده تا دستگاه قضایی کشور هم مثل بسیاری ازارگان های ارزشی از آنچه او برای خود رقم زده ، در تعجب باشند ، باید همچنان دورانبازداشت موقت که می تواند حتی یک ماه ادامه داشته باشد را سپری کند و منتظر رسیدگیبه پرونده اش در دادگاه بماند. بازداشت این گلر جوان سبب شده تا خیلی از فوتبالیها برایش وساطت کنند اما همان طور که دادستان تهران و دستگاه قضایی به صورت رسمیاعلام کرده اند،هیچ توصیه ای را در این زمینه نمی پذیرند و تا زمانی که پرونده سیرقانونی اش را طی نکند ، کمکی به این گلر نمی توان کرد. اگرچه دستگاه قضایی دررسیدگی به این پرونده و پرونده های اینچنینی قبل از هر چیز نگاه ارشادی و تربیتیرا در دستور کار خود دارد اما به واسطه وضیفه ذاتی اش نمی تواند در برابر وقوع جرم، تخفیفی قائل شود . به همین دلیل است که حضور علی دایی و علی پروین برای توصیه بهجایی نرسیده است و کریم باقری هم نتوانسته با او دیدار کند. این عین متن قانون استکه متهم های بازداشت شده با حکم بازداشت موقت تنها در صورت صلاحدید قاضی پرونده باوکیل یا اقوام درجه یک شان اجازه ملاقات دارند و اینکه کریم باقری یا هر چهرهفوتبالی دیگری برای ملاقات با سوشا راهی اوین شود ، مشخص است که با مخالفت مسئولانقضایی روبرو می شود.

هشدارهای امروز دادستان کل تهراندرباره استفاده از فضای مجازی به ورزشکاران و هنرمندان ، راهکاری است که سبب میشود تا از مشکلات اینچنینی در ورزشمان پیشگیری شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.