پرسپولیس به بیرانوند پیشنهاد قراردادی ۲.۵ ساله داده که البته این پیشنهاد انگار با باور این گلر جوان فاصله زیادی داشته است.

داریوش سعیدی - خبرگزاری خبرآنلاین:علیرضابیرانوند ، سه شنبه شب به باشگاه پرسپولیس رفت تا با علی اکبر طاهری سرپرست اینتیم  مذاکرات جدی برای جدایی از نفت وپیوستن به قرمزها داشته باشد. جلسه ای که چند ساعتی طول کشید اما حاصلش خوشایند دوطرف نبود. پرسپولیس امسال تنها یک قرارداد میلیاردی دارد که متعلق به اومانیاست.تازه همان را هم قرمزها بر نمی تابند و به دنبال فسخش هستند اما بیرانوند امسال درنفت قراردادی میلیاردی دارد. او که سال قبل قراردادی زیر نیم ملیارد تومان داشت ،بعد از درخشش در این تیم و با توجه به رو به پایان بودن قرارداد بلند مدتش بازردهای پایتخت توافق کرد در ازای تمدید یکساله قراردادش ، دریافتی او تا مرزقراردادی میلیاردی افزایش یابد و برابر با بازیکنانی مثل سید جلال ، کارلوس سانتوسو نانگ دریافتی داشته باشد.

پرسپولیسی ها این طور که گمانه زنی هانشان می دهد برای دو و نیم سال به او به همراه رقمی حدود ۵۰۰ میلیون رضایتنامه ،چیزی نزدیک به ۲ میلیارد تومان پیشنهاد داده اند که برای او یعنی قرارداد متوسطسالانه ای بین ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان. رقمی که کمتر از دریافتی اش در نفت تهراناست. این رقم بوده که سبب شده تا او خیلی استقبال نکند. درحالی که غیر از باشگاهنفت که برای رضایتنامه این بازیکن رقمی حدود یک میلیارد تومان می خواهد ، بیرانوندهم دنبال قراردادی ۳ میلیارد تومانی برای ۲.۵ فصل است که او را در جمع بازیکنانمیلیاردی لیگ قرار دهد یعنی قراردادی با میانگین ۱.۲ میلیارد در سال و با توجه بهجدایی قریب الوقوع اومانیا ، او را بدل به گرانترین خرید فصل پرسپولیس کند.

البته طاهری نشان داده اهل پرداخت اینرقم ها نیست و امروز شایعه شده او مذاکراتی با راه آهنی ها برای جذب ایگور ننزیچداشته ، از آن طرف بیرانوند هم که با نفت قرارداد دارد و می داند با توجه به رو بهپایان بودن مرخصی تحصیلی اش سال بعد یا نهایتا سال بعد از آن باید به خدمت سربازیبرود و قرارداد ۲.۵ ساله اش با هر تیمی بدون شک نیمه تمام می ماند!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.