مسئول آکادمی کیا می‌گوید تیمی از این آکادمی در کشور آلمان اردو برگزار می‌کند.

هادی مهدوی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار تیم فوتبال کیا و کودکان کار اظهار کرد: در کل بازی خوبی برگزار شد و ما سعی داشتیم در این دیدار از میان کودکان کار به نوعی استعدادیابی کنیم و بازیکنانی که از پتانسیل بالایی بهره می‌برند را انتخاب کنیم.

او افزود: البته یکی، دو بازیکن بودند که واقعا استعداد خوبی داشتند اما با توجه به اینکه در رده سنی‌ای نبودند که بتواند در آکادمی کیا حضور داشته باشند نتوانستیم آنها را جذب کنیم.

مهدوی‌کیا با بیان اینکه استعدادیابی آکادمی کیا هر ساله در همه کشور انجام می‌شود ادامه داد: ما به طور مستمر در همه شهرهای ایران استعدادیابی می‌کنیم. وقتی اردویی را در شهری برگزار می‌کنیم از مسئولان آن شهر می‌خواهیم تا بازیکنان مستعد را به تمرینات ما بیاورند تا استعدادیابی کنیم. در حال حاضر چیزی حدود ۶۰ بازیکن در رده سنی زیر ۱۳ سال در آکادمی کیا فعالیت می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم آکادمی کیا قرار است در تورنمنتی بین المللی شرکت کند، گفت: با توجه به اینکه فعلا زمستان است و هوا در اروپا خیلی سرد است تورنمنت‌های فوتبال پایه برگزار نمی‌شود. مطمئنا در تابستان با برگزاری تورنمنت‌های تیم های پایه تیم آکادمی کیا هم در آلمان و اتریش اردوهایی را برگزار خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.