رئیس باشگاه رئال مادرید در کنفرانس خبری شرکت کرد و عنوان کرد این باشگاه اطلاعی از محرومیت چریشف در بازی برابر کادیس نداشت و به این ترتیب نباید با مجازات حذف از این رقابت ها روبرو شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، دنیس چریشف زننده گل نخست رئال مادرید پیش از این سه کارته بود و طبیعتا در این دیدار نباید به میدان می‌رفت ولی مدیریت اشتباه مسئولان رئال در بازی دادن به این بازیکن باعث شده است تا رئال در آستانه حذف از این رقابت‌ها قرار گیرد.

باشگاه کادیس باید به صورت رسمی به خاطر نقض قانون از سوی رئال مادرید به فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کند تا رئالی ها از این رقابت ها کنار روند.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در کنفرانس خبر ی خود درباره این موضوع گفت: باید صراحتا اعلام کنم که رئال مادرید از محرومیت این بازیکن اطلاعی نداشت. هیچکس به ما اطلاعی نداد. اگر بپذیریم که این محرومیت وجود داشته است، این امر طبق پاراگراف دوم ماده ۱۱۲ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا باطل می شد. مجازات مفهومی ندارد چون این محرومیت به بازیکن ابلاغ نشده بود، بنابراین رئال مادرید از بازیکنی فاقد شرایط لازم استفاده نکرده است. در صورتی که لاین محرومیت به بازیکن یا به ما اطلاع داده می شد می توانستیم مجازات شویم ولی در این شرایط به هیچ وجه نباید مجازات شویم.

پرس در ادامه در حالی که تیمش در بحران به سر می برد گفت: هیچ کس در رئال بی دقتی نکرده است و همه وظیفه خود را به خوبی انجام دادند. وقتی مربی در دقیقه ۴۵ فهمید که چریشف دو اخطاره بوده است بلافاصله او را بیرون کشید. بنیتس به هیچ وجه درباره اینم موضوع مقصر نیست و مقصر کسانی هستند که به ما اطلاع نداددند. هیچ اطلاع رسانی به ما نشده است. به هیچ وجه نمی توان این مسئله را قبول کرد که بازیکن از محرومیت خود اطلاع داشته است درحالیکه او می گوید مطلع نبوده است. رئال مادرید شرایط را تجزیه و تحلیل کرده است و معتقد است که مجازات معنایی ندارد. در مقابل هرگونه مجازاتی درخواست تجدید نظر خواهیم داد. ما در تاریخ ۲۷ جولای هیچ فهرستی از بازیکنان محروم دریافت نکردیم. فدراسیون فوتبال اسپانیا به خوبی واقف است و این موضوع را می داند و بنیتس روز گذشته خواست که همه چیز بررسی شود و از باشگاه حمایت شود.

رودریگس بازیکن مورد علاقه فلورنتینو پرس است تا جایی که رئیس باشگاه رئال مادرید برای جذب او حاضر شد که قید دی‌ماریا آماده را بزند تا این بازیکن را در ترکیب اصلی خود ببیند. او دومین سال حضورش در رئال مادرید را پشت سر می‌گذارد و تا حدودی عملکرد خوبی در این تیم اسپانیایی داشته است اما به نظر می رسد که رافائل بنیتس با او به مشکل خورده است و اعتقادی به این بازیکن ندارد. این بازیکن کلمبیایی در دوران کارلو آنچلوتی معمولا در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان می‌رفت و بازیهای درخشانی را هم برای این تیم به نمایش می‌گذاشت اما رافائل بنیتس علاقه زیادی به او ندارد و با وجود رها شدن از دوران آسیب دیدگی همچنان اصرار دارد که این بازیکن گرانقیمت کار را از روی نیمکت ذخیره‌ها آغاز کند.

روزنامه آس اسپانیا که نزدیک به باشگاه رئال مادرید است فاش کرد که رودریگس از شرایط خود در رئال راضی نیست و ممکن است که به جدایی از این تیم فکر کند.

رئیس باشگاه رئال مادرید در این باره گفت: باشگاه به هیچ وجه درباره مسائل فنی و بازیکنان خود صحبت نخواهد کرد و این مربی تیم است که با اختیار خود درباره بازیکنان و مسائل فنی صحبت خواهد کرد ولی من هیچ اعتراضی را از بازیکنی در رئال نشنیدم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.