مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران می‌گوید باید بین باشگاه‌ها، صداوسیما و فدراسیون فوتبال جلسه‌ای گذاشته شود تا موضوع پخش مستقیم مسابقه‌های فوتسال محقق شود.

غلامرضا منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره انتخاب تیم فوتسال تاسیسات دریایی به عنوان بهترین باشگاه آسیا اظهار کرد: از زمانی که تاسیسات دریایی با آوردن وحید شمسایی و دو، سه بازیکن دیگر تیم فوتسالش را تقویت کرد روحی جدید به کالبد فوتسال ایران دمیده شد.

او ادامه داد: از آن زمان تیم‌های دیگر هم سعی کردند خود را ارتقا دهند و تراز لیگ فوتسال ایران پیشرفت کرد و اهمیت فوتسال در کشور افزایش یافت تا اینکه ما توانستیم در مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم.

منوچهری درباره برگزاری مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان گفت:‌ با وجود اینکه ما می‌خواستیم مسابقه‌ها در تهران برگزار شود اما فدراسیون بنا به دلایلی که خودشان بهتر می‌دانند مسابقه‌ها را در اصفهان برگزار کرد و با این وجود ما توانستیم در اصفهان هم مقام اول را به دست بیاوریم.

او درباره کاندیداتوری اصغر حسن‌زاده و وحید شمسایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا اظهار کرد:‌ به هر حال هر دو این بازیکنان ممتازی بودند ولی پایداری و استقامت وحید شمسایی با وجود سن بالاترش و همچنین مربی بودنش امتیاز او را بالاتر برد که قطعا مورد توجه کنفدراسیون فوتبال آسیا هم قرار گرفته است.

منوچهری در پاسخ به اینکه آیا از امکاناتی که فدراسیون فوتبال برای فوتسال مهیا می‌کند رضایت دارد، گفت: به طور کلی به رشته فوتسال در ایران توجه نمی‌شود، حتی صداوسیما مسابقه‌های آسیایی و جهانی فوتسال ایران را پخش نمی‌کند و امیدواریم که در مراحل بعدی این نقاط ضعف مورد توجه قرار گیرد.

او اظهار کرد: باید در جلسه‌ای موضوع حق پخش بین باشگاه‌ها، صداوسیما و فدراسیون حل شود چرا که فوتسال هوادار زیادی در کشور دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.