مهاجم تیم فوتبال نساجی نتوانسته عملکرد خوبی را در فصل جاری لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عباس زاده که در فصل گذشته و با پیراهن تراکتور به یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر ایران تبدیل شده بود و توانست ۱۰ گل به ثمر برساند، در فصل جاری عملکرد خوبی را از خود به ثبت نرسانده و از آخرین باری که او موفق به گلزنی شده است تا به امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ۲۶۴ روز می‌گذرد.

عباس زاده در ابتدای فصل با جدایی از تراکتور به فولاد خوزستان پیوست اما نابسامانی در کادر فنی و مدیریت این باشگاه روی عملکرد مهاجم مازندرانی این تیم هم تأثیر گذاشت و عباس زاده در نیم فصل اول در بیشتر بازی‌ها به دلیل اختلافاتی که با «ایگناسیو مارتینز» پیدا کرده بود، غیب داشت.

عباس زاده از ۱۵ بازی نیم فصل اول تنها در ۷ دیدار به کار گرفته شد و در بازی برابر صنعت نفت آبادان در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ که با شکست دو بر یک فولاد همراه شد او توانست تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

عباس زاده در نقل و انتقالات نیم فصل و با جدایی از فولاد راهی تیم سابق خود نساجی مازندران شد و هواداران این تیم امیدوار بودند تا با حضور مهاجم گلزن سابق خود، نساجی بتواند آمار بهتری را نسبت به نیم فصل اول به ثبت برساند و از منظقه سقوط فاصله گیرد؛ اما این اتفاق تا به امروز رخ نداده و عباس زاده تنها در دو دیدار نساجی برابر صنعت نفت و ملوان غیبت داشته و در سایر دیدارها برای تیم خود به میدان رفته است اما نتوانسته گل یا پاس گلی را به ثبت برساند تا عملکرد بسیار ضعیفی در این فصل داشته باشد.

نساجی در هفته بیست و هفتم، روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در اهواز میهمان استقلال خوزستان است و باید دید در این بازی فوق العاده حساس برای هر دو تیم آیا عباس زاده می‌تواند طلسم گل نزدن‌های خود را بشکند یا خیر.

عباس زاده در آخرین فصلی که نساجی در لیگ آزادگان حضور داشت توانست با ۲۴ گل آقای گل شود اما اکنون با روزهای اوج خود فاصله زیادی پیدا کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.