کاپیتان پاری سن ژرمن بسیار دوست دارد که کریستیانو رونالدو را در تیم خود ببیند. او می‌گوید رونالدو زبان فرانسوی را به خوبی یاد گرفته و مشکلی در حرف زدن ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل یورو اسپورت، صحبت‌های کریستیانو رونالدو با لورن بلان بعد از پایان دیدار حساس رئال مادرید با پاری سن ژرمن گمانه‌زنی‌های زیادی در رسانه‌ها به وجود آورده و بسیاری براین باور هستند که این بازیکن پرتغالی خود را آماده پیوستن به تیم نخست شهر پاریس می‌کند. حتی هواداران رئال مادرید هم اطمینان پیدا کرده‌اند که بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به جدایی فکر می‌کند.

تیاگو سیلوا کاپیتان پاری سن ژرمن در واکنش به این سوال که آیا رونالدو راهی این تیم فرانسوی می‌شود؟ گفت: واقعا نمی‌دانم که چه چیزی بین بلان و رونالدو رد و بدل شد اما همین را می‌دانم که رونالدو زبان فرانسوی را به خوبی یاد گرفته و مشکلی برای حرف زدن ندارد. او شاید بهتر از من هم حرف بزند (با خنده).

او ادامه داد: اگر رونالدو به پاری سن ژرمن بیاید مشکل زبانی نخواهد داشت و به راحتی با رسانه ها صحبت خواهد کرد. رونالدو بازیکن بسیار بزرگی است و این را هر کسی می داند. هر تیمی دوست دارد که چنین بازیکن بزرگی را در اختیار داشته باشد به ویژه پاری سن ژرمن که رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در سر دارد.

این بازیکن برزیلی در پایان سخنان خود گفت: بسیار خوشحال می‌شوم که در کنار بازیکنان بزرگ بازی کنم. رونالدو هم از بازیکنانی است که دوست دارم بازی در کنار او را تجربه کنم. اگر باشگاه دوست داشته باشد که این بازیکن را جذب کند همه ما بازیکنان هم خوشحال می‌شویم که او را در کنار خود ببینیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.