کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم ملی امید ایران موفق شد با برتری برابر سوریه، قهرمان رقابت‌های فوتبال غرب آسیا شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی امید ایران، در دیدارهای غرب‌ آسیا به میزبانی قطر موفق شد با از پیش رو برداشتن سوریه، به مقام اول این رقابت‌ها دست پیدا کند.

تیم ملی ایران در این مسابقه موفق شد با گل‌های نقی‌زاده و مطهری سوریه را از پیش رو بردارد. تیم ملی سوریه یکی از شگفتی‌سازان این مسابقات بود که با وجود شرایط داخلی سخت، تا فینال رقابت‌ها بالا آمد.

این قهرمانی، اولین قهرمانی خاکپور و مایلی کهن محسوب می‌شود. تیم ملی امید ایران یکی از بهترین نسل‌های خود را در اختیار دارد و با توجه به برگزاری اردوهای متعدد خارجی که به نوعی در تاریخ تیم های امید بی‌سابقه بود، از این تیم توقع می‌رود مسیر خود برای راهیابی به المپیک را با موفقیت طی کند و حسرت المپیی شدن را از ۴۴ سال بیشتر نکند.

سوری‌ها در این دیدار موقعیت‌های زیادی داشتند، اما درخشش اخباری مانع از باز شدن دروازه تیم ملی شد.

تیم ایران با این ترکیب به قهرمانی رقابت‌های غرب  آسیا رسید: محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، رضا علیاری، علی عبدالله زاده، علی کریمی،علیرضا نقی زاده، ماهان رحمانی، حسین فاضلی (دقیقه ٤٦میلاد محمدی)، رضا کرملا چعب و ارسلان مطهری.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۳ )