تیم ام صلال در اولین دیدار خود در لیگ ستارگان قطر امشب برابر تیم الخور به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ام صلال قطر که در این فصل آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی ایران را در ترکیب خود دارد در اولین دیدار خود در لیگ ستارگان قطر  اولین پیروزی شیرین خارج از خانه خود را برابر تیم الخور با نتیجه ۲ برصفر به دست آورد.

*نیمه اول

به محض شروع بازی تیم ام صلال حملات خود را بر روی دروازه حریف انجام داد و در نتیجه این حملات پیاپی در دقیقه ۱۰ بازی یک پنالتی برای یاران تیموریان محیا شد که مهاجم جدید ام صلال ساگبو آن را به گل تبدیل کرد.

بعد از گل اول بازی کمی آرام شد و باز هم تیم الخور حملات خود را انجام داد و تیموریان بسیاری از توپ را قطع کرد تا دروازه تیمشبسته بماند.

در دقائق آخر بازی تیم الخور موقعیت خوبی داشت که مهاجم شان این موقعیت را هم که با دروازبان تقریبا تک به تک شده بود از دست داد و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به شاهین ها که لقب ام صلال است به پایان رسید.

*نیمه دوم

در نیمه دوم تیم الخور بازی را تهاجمی شروع کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند و چند موقعیت خطرناک هم داشتند که به هدر دادند در دقیقه ۴۷ بازی عبدالله مصطفی از سمت راست زمین سانتی را بر روی دروازبان تیم ام صلال انجام داد که واکنش تیموریان این توپ به مقصد نرسید و خطر رفع شد.

در دقیقه ۵۷ بازی ماکو انتونیو بازیکن برزیلی تیم الخور سانتی را روی دروازه تیم یاران تیموری کرد که بعد از دفع ناقص گلر ام صلال تیموریان توپ را به بیرون از زمین فرستاد.

در دقیقه ۶۸ بازی مدافع کره تیم الخور لی یانگ بر روی ساگبو زننده تک گل بازی خطا کرده که داور او را با کارت زرد جریمه کرد.

دو دقیقه از این اتفاق نگذشته بود که بازیکن دیگر تیم الخور ژولیو سزار هم به خاطر بازی خطرناک کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۷۷ بازی ساگبو از جناح راست زمین حرکت کرد و یک نفر را به زیبایی دریبل زد و موقعیت خوبی برای جریمی هم‌تیم‌ خود محیا کرد و او هم با شوت محکم گل دوم تمیش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۰ تیموریان تعویش شد و به جایش الذیاب آمد.

به محض خارج شدن تیموریان الخور حمله را ترتیب داد که به گل رسید ولی داور آن گل را مردود اعلام کرد زیرا بازیکن حریف در آفساید بود.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید تا برای بولنت سرمربی ترک تبار ام صلال پیروزی خارج از خانه شیرینی ثبت شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.