نیمه اول دیدار تیم‌های ملی ایران و هند با برتری ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های ملی ایران و هند از هفته چهارم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه سری کانتیراوای بنگلر هند به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

دو تیم این دیدار را با چاشنی احتیاط آغاز کرده و سعی کردند در دقایق ابتدایی بیشتر همدیگر را محک بزنند. با این حال تیم ملی ایران از همان ابتدا نیم نگاهی به دروازه هند داشت، هرچند که دفاع متمرکز و فشرده هندی‌ها کار را برای تیم ملی در این دقایق سخت کرده بود.

در دقیقه ۱۲ ایران نخستین حمله خطرناک را روی دروازه حریف تدارک دید که شوت سنگین دژاگه در دقیقه ۱۲ را گلر هندی‌ها مهار کرد.

در ادامه و روی دو نفوذ طارمی و آزمون در دقایق ۱۴ و ۱۷ ایران دو موقعیت دیگر را به دست آورد که این فرصت‌ها نیز از دست رفت.

شاگردان کی‌روش در دقایق میانی نیمه اول فشار حملاتشان را بیشتر کرده و سعی می‌‌کردند تا بازی را به حریف تحمیل کنند.

در ادامه و در دقیقه ۲۹ این دیدار سردار آزمون موفق شد سرانجام حملات ایران را به ثمر رسانده و با یک ضربه سر روی ضربه ایستگاهی که آندرانیک تیموریان ارسال کرده بود موفق شد گل اول ایران را به ثمر برساند.

موتور تیم ملی پس از گل آزمون روشن شده و تیم ملی یک بار دیگر فشار حملاتش را این بار برای رسیدن به گل دوم بیشتر کرد.

با این حال هندی‌ها که در خانه خود چیزی برای از دست دادن نداشتند گاهاً روی دروازه ایران خطرساز می‌شدند که در دقیقه ۳۴ اگر تیم ملی ایران خوش‌شانس نبود ضربه آکروباتیک ساندش، مدافع جلو کشیده هند می‌توانست وارد دروازه ایران شود که این توپ با برخورد به مدافعان کشورمان به اوت رفت.

در ادامه تیم ملی ایران بیشتر بازی را کنترل کرد تا نیمه اول به لطف گل سردار آزمون با برتری یک بر صفر ملی‌پوشان کشورمان به پایان برسد.

عمار الجنیبی از امارات قضاوت این دیدار را بر عهده دارد. وی در نیمه اول به هالدر از هند کارت زرد نشان داد. امید ابراهیمی نیز از ایران در این دیدار کارت زرد دریافت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.