مربی تیم سیاه جامگان مشهد گفت: درباره عملکرد داور صحبتی ندارم چراکه این صحبت‌ها فقط توجیه شکست است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، رسول خطیبی در نشست خبری پس از بازی استقلال اهواز مقابل سیاه جامگان مشهد حاضر نشد و حسین خطیبی به جای وی پاسخگوی خبرنگاران بود.

مربی تیم سیاه‌جامگان مشهد ضمن تبریک روز خبرنگار و برد استقلال اهواز به خبرنگاران اهوازی، اظهار داشت: امروز برتر از استقلال در زمین حاضر شدیم و حق ما شکست در برابر این تیم نبود، مالکیت توپ در بازی امروز نشانگر برتری ما نسبت به استقلال اهواز است ولی امیدوارم در هفته‌های آینده با برطرف‌کردن نقاط ضعف تیم بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهم از داوری انتقاد کنم، گفت: بازیکن استقلال اهواز چندین بار بی‌مورد توپ را به اوت فرستاد، اما داور عکس‌العملی نشان نداد، درحالی که اگر بازیکن ما بود حتماً اخراج می‌شد. البته صحبت کردن درباره داوری فایده‌ای ندارد و تنها توجیه شکست است.

خطیبی با تاکید براینکه از عملکرد بازیکنان خود راضی هستم، عنوان کرد: تمرینات تیم را افزایش می‌دهیم تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

مربی تیم سیاه‌جامگان مشهد در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم درباره عملکرد ضعیف تیم سیاه‌جامگان گفت: بدون شک ما در لیگ برتر ماندنی هستیم و در آینده نتایج بهتری کسب می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.