سرمربی گسترش فولاد با بیان اینکه اعتراضی به مسائل داوری ندارم، گفت: داور بازی یکی از بهترین‌های ایران بود اما در ۲ صحنه اشتباهات بسیار بد و مهلکی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فراز کمالوند در نشست مطبوعاتی پس از دیدار تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد، اظهار داشت: بازی‌ای جذاب و دیدنی بود که موقعیت‌های گل زیادی داشت اما نتیجه بازی با موقعیت‌ها همخوانی نداشت؛ ما مستحق باخت نبودیم چراکه فرصت‌های بیش‌تری از تراکتور داشتیم.

سرمربی گسترش فولاد افزود: به اخباری تبریک می‌گویم که بسیاری از موقعیت‌های گل را از ما گرفت. مگنو باتیستا سال گذشته در طول فصل اشتباه نکرده بود اما امروز ۲ اشتباه داشت. اکبریان داور بازی یکی از بهترین‌های ایران بود اما در ۲ صحنه اشتباهات بسیار بد و مهلکی انجام داد و یک پنالتی برای ما نگرفت که اگر گرفته می‌شد، روند بازی تغییر می‌کرد؛ شاید می‌توانستیم نسبت به تراکتور نتیجه بهتری کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: صحنه دوم نیز در گل دوم بود که شجاع خلیل‌زاده زمان زدن ضربه سر مگنو را هل داد، اما با این حال اعتراضی به مسائل داوری ندارم و خوشحالم که ۳ امتیاز از تبریز خارج نشد. از مردم آذربایجان تشکر می‌کنم علی‌رغم حاشیه‌سازی‌ها استقبال خوبی از این بازی داشتند.

کمالوند تصریح کرد: بزرگترین تیم‌های دنیا هم وقتی چند گل عقب می‌افتند، بازی را از دست می‌دهند اما ما توانستیم به بازی برگردیم. در ۲۰ دقیقه اول بازی‌ِ احساسی انجام دادیم و ۲ گلی که دریافت کردیم، شیرازه تیم ما را به هم ریخت؛ به‌طور کلی امروز در تیم ما، احساس بر منطق غلبه کرد.

سرمربی گسترش فولاد با اشاره به ضعف این تیم در استفاده از ضربات شروع مجدد و کرنرها گفت: نبود نصرتی در تیم ما تاثیرگذار بود اما مطمئن هستم که نسبت به فصل گذشته تیم بهتری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اخباری ستاره میدان بود اما ما نیز باید بیشتر کار کنیم. در تیم خودمان هم به جز یکی دو نفر که روزشان نبود، از بقیه راضی هستم و ۲ بازیکن یعنی اکرامی و اسدی ستاره بی‌چون و چرای میدان بودند و در طول بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند.

کمالوند افزود: سمت راست ما مشکل داشت که تمام حملات تراکتور هم از این جهت پی‌ریزی می‌شد. به طور کلی هدف‌گذاری ما برای امسال کسب رتبه تک رقمی است که حتما به آن می‌رسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.