مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: از همه هوادارانی که در سالن حاضر شدند تشکر می‌کنم و مقابل آن‌ها سر تعظیم فرو می‌آورم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس امیر شمسایی پس از قهرمانی تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم که در بازی فینال فرقی نمی‌کند که با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شویم و یا یک بر صفر ما به علت اینکه در نیمه دوم مرتکب ۵ خطا شده بودیم بازی را کنترل کردیم. کویتی‌ها هم چیزی برای از دست دادن نداشتند به همین دلیل در دقایق پایانی فشار بیشتری را روی دروازه ما آوردند.

وی با اشاره به حضور تماشاگران در سالن گفت: از همه هواداران تشکر می‌کنم که با وجود عدم تبلیغات به خوبی در سالن حاضر شدند و تیم را مورد تشویق خود قرار دادند. مقابل همه آن‌ها سر تعظیم فرو می‌آورم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم.

مربی تاسیسات در خصوص اینکه نماینده ایران پس از چندین سال ناکامی توانسته عنوان قهرمانی را کسب کند گفت: بسیار خوشحالم که پس از سه سال ناکامی توانستیم جام را در ایران نگه داریم فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی بود. فراموش نکنید که فشار تماشاگران برای تیم میزبان هم وجود دارد به هرحال خوشحالم که توانستیم به این موفقیت دست یابیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.