سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید که برای تعیین حامی مالی این تیم در حال تلاش هستند، اما نمی‌توانند به شایعات در خصوص این موضوع جوابگو باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر طاهری در خصوص زمان بازگشت پرسپولیس از اردوی ترکیه و برگزاری بدون حاشیه این اردو اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که از قبل داشتیم، تیم روز پنجشنبه بازمی‌گردد. همانطور که می‌دانید اردوی بی‌حاشیه‌ای داشتیم و این تأکید هیئت مدیره، کادرفنی و سایر اعضای تیم بود. مسائل و امکاناتی را هم که موردنیاز کادر فنی بود در ترکیه فراهم کردیم و اردوی خوبی برگزار شد.

وی درباره نقل‌وانتقالات این تیم و اینکه آیا سرخپوشان در پست دفاع چپ باز هم بازیکنی را جذب خواهند کرد یا نه، گفت: طبق قوانین سازمان لیگ ما فقط می‌توانیم ۱۸ بازیکن بالای ۲۳ سال جذب کنیم و در این لیست بازیکنانی را که مورد نیاز کادرفنی بودند، جذب کردیم. در دفاع چپ هم کادر فنی لیست بازیکنان مدنظرش را اعلام کرده بود که اصلی‌ترین گزینه هم خارجی بود. از آنجایی که این بازیکن (ضرغام اسماعیل) با باشگاه پلیس عراق قرارداد داشت، ما از طریق کارگزار او شرایط‌مان را به این باشگاه اعلام کردیم و به تفاهماتی رسیدیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: بعد از تفاهم، درخواست‌مان را به باشگاه پلیس عراق دادیم، اما به یک باره نظرشان عوض شد و جواب مثبتی به ما ندادند. به این دلیل که زمان زیادی تا آغاز لیگ نمانده بود، ما هم نمی‌توانستیم معطل شویم و با هماهنگی برانکو روی نفرات جایگزین کار کردیم و نفرات مناسبی را در سمت چپ گرفتیم.

طاهری در خصوص زمان بازگشت مایکل اومانیا و وضعیت این بازیکن، خاطرنشان کرد: اومانیا برای مسابقات ملی کاستاریکا همراه تیم ملی کشورش بود و اکنون در حال بازگشت است. البته او باید زودتر می‌آمد، اما اکنون هماهنگی لازم انجام شده و بلیت این بازیکن را گرفته‌ایم و تا یکی دو روز دیگر به ایران می‌آید. مسائلی هم در خصوص این بازیکن وجود دارد که حل خواهد شد. آنچه مسلم است، او با ما قرارداد دارد. اومانیا نقطه نظراتی در خصوص فصل گذشته دارد که باید بیاید و در این خصوص با او صحبت کنیم.

وی درباره اینکه گویا اسپانسر باشگاه مشخص شده و تا پایان این هفته نیز معرفی خواهد شد، گفت: ما نباید جوابگوی شایعات باشیم، اما انتخاب اسپانسر هم جزو کارهای باشگاه است. باید اسپانسر را تعیین کنیم تا پشتیبانی مالی مناسبی انجام شود و اینکه انتخاب حامی مالی آخر هفته باشد یا امروز، مسئله‌ای است که فقط در رسانه‌ها عنوان می‌شود. ما دنبال اسپانسر هستیم و از رسانه‌ها می‌خواهم فضایی را ایجاد کنند تا حامیان مالی در شرایط بهتری جلو بیایند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.