آقای خاص می‌خواهد دو نفر از بازیکنان خود را که فصل گذشته فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی چلسی پیدا نکردند، بفروشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو اعلام کرد که به فیلیپه لوئیز و محمد صلاح اجازه می‌دهد تابستان امسال آبی‌های لندن را ترک کنند، البته به شرط آنکه پیشنهاد مناسبی برای آنها ارائه شود.

لوئیز، مدافع پیشین اتلتیکومادرید که تابستان سال گذشته با قراردادی ۲۲.۷ میلیون یورویی راهی استمفوردبریج شد، فصل گذشته در چلسی بیشتر نقش یک نیمکت‌نشین را ایفا کرد و این در حالی بود که محمد صلاح هم به فیورنتینا قرض داده شده بود. مورینیو اکنون به این نتیجه رسیده است که بود و نبود این دو بازیکن تفاوت چندانی به حال تیمش ندارد و بهتر است که با فروش آنها بخشی از بودجه خریدهای بعدی‌‌اش را تأمین کند.

در میان این دو بازیکن شرایط صلاح پیچیده‌تر است، چون او از تمدید قرارداد قرضی‌‌اش با فیورنتینا خودداری کرده و در همین حال گفته می‌شود که رم خواهان جذب این هافبک مصری است.

مورینیو اظهار داشت: اگر آنها (ایتالیایی‌ها) می‌خواهند صلاح را برگردانند باید برای خرید او خرج کنند و ما باید پیشنهاداتی را که ارائه می‌شود، بررسی کنیم. پس از آن باید خودمان هم دست به کار شویم و برای خرید بازیکن به بازار برویم.

آقای خاص ادامه داد: در مورد صلاح هم می‌توانم بگویم که آینده او را در تیمی دیگر می‌بینم، چه به طور قرضی و چه به طور قطعی که با پیشنهادی بتواند رضایت ما را جلب کند. در حال حاضر با حضور ازار، ویلیان، ترائوره، موزس و کوادرادو، ما برای خط میانی پنج هافبک داریم و بهتر است که این تعداد بازیکن نداشته باشیم.

تنها فعالیت چلسی در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال جذب قرضی رادامل فالکائو از موناکو و خرید آسمیر بگوویچ از استوک‌سیتی برای پر کردن جای خالی پتر چک که به آرسنال پیوسته، بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.