هافبک آلمانی شیاطین سرخ با تمجید از هم‌تیمی هلندی‌اش، او را بازیکنی مستعد خواند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باستین شواین‌اشتایگر که هفته گذشته با قراردادی سه ساله به ارزش ۱۴ میلیون پوند از تیم فوتبال بایرن مونیخ به منچستریونایتد پیوست، در تمجید از دیگر خرید جدید شیاطین سرخ به سایت رسمی این باشگاه گفت: ممفیس استعدادی باورنکردنی است. دپای بازیکنی باکیفیت است و اطمینان دارم که با داشتن او در زمین لحظات خوش زیادی خواهیم داشت.

وی با اشاره به پیروزی یک بر صفر منچستریونایتد مقابل کلوب آمه‌ریکای مکزیک افزود: از بازی در کنار بازیکنان جوانی همچون آندره‌آس پریرا، خسه لینگارد و جیمز ویلسون لذت بردم. آنها بازیکنان خیلی خوبی هستند. در طول دوران حرفه‌ای خود بازیکنان جوان زیادی دیده‌ام، اما باید بگویم این بازیکنان جوان منچستریونایتد خیلی خیلی خوب هستند. اگر آنها همین طور به کار خود ادامه دهند به سود منچستریونایتد خواهد بود.

هافبک پیشین بایرن مونیخ همچنین با ستایش از دو خرید دیگر سرخپوشان منچستر اظهار داشت: متئو دارمیان یک ایتالیایی تمام عیار است و من دوستش دارم. شما می‌توانید ببینید که او مدافعی فنی است. متئو بازیکنی خیلی خوب و سریع است. در مورد مورگان اشنایدرلین هم باید بگویم که او بازیکن خیلی خوبی است. اگر گلی را که مورگان به کلوب آمه‌ریکا زد، نگاه کرده باشید متوجه می‌شوید که او بدون انجام هیچ خطایی با ضربه سر زیبایی توپ را به تور دروازه حریف دوخت. به نظرم او بازیکن واقعاً خوبی است و چیزی که برای من اهمیت دارد این است که او پسر خیلی خوبی هم است.

شیاطین سرخ در ادامه تور آمریکای خود به ترتیب با تیم‌های سن‌خوزه ارث‌کوئیک آمریکا در سان‌فرانسیسکو، بارسلونا در کالیفرنیا و پاری‌سن‌ژرمن در شیکاگو بازی‌هایی را برگزار خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.