مهاجم جوان و پدیده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مساله من با پرسپولیس پول بود، کمی چانه می‌زدم اما توافق من با آقای طاهری پنج دقیقه هم طول نکشید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی طارمی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در شرایطی که شاید همه فکر می‌کردند من با باشگاه مشکل مالی دارم، توافق من با  طاهری پنج دقیقه هم طول نکشید. این در حالی بود که ویزای قطر هم در جیبم آماده بود ولی تصمیم گرفتم یک سال دیگر در پرسپولیس باشم و از این تصمیم بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: آنچه باعث بروز مشکل شده بود، مسائلی آزار دهنده و ناراحت کننده در گذشته بود. مسائلی که در روزهای اخیر در گفت‌وگوهایی که با آقایان کاشانی و طاهری داشتیم، دیگر وجود نداشت تا همه چیز ظرف پنج دقیقه تمام شود. حتی برای اینکه ثابت کنم موضوع مالی، مشکل موجود نیست، تعیین مبلغ مورد توافق را به خود آقای طاهری سپردم و بعد از تعیین رقم درباره پیش پرداخت هم صحبتی نکردم.

مهاجم پرسپولیس درباره تغییر شماره پیراهنش خاطرنشان کرد: افتخار بزرگی بود که سال قبل شماره ۱۷ که پیراهن بزرگانی چون فرشاد پیوس و مهدی مهدوی‌کیا بود را به تن کردم و مسوولیت سنگینی بود و از آنها به خاطر حمایت‌هایشان قدردانی می‌کنم. برای این فصل شماره ۹ را انتخاب کردم چون همیشه در تیم‌های قبلی خودم شماره ۹ را می‌پوشیدم و از همینجا از همه بزرگانی که این شماره را در پرسپولیس به تن کرده‌اند رخصت می‌خواهم.

وی درباره دلیل تاخیر برای حضور در تمرینات تصریح کرد: باید به بوشهر بروم و ضمن انجام کارهای نیمه کاره، وسایلم را همراهم بیاورم. به خاطر همان مسائلی که گفتم تصمیم من برای رفتن به قدری جدی بود که حتی خانه‌ام را تحویل دادم و حالا باید برای آوردن وسایلم برگردم و قرار است در این مدت دوستانم برای من منزلی را پیدا کنند و به امید خدا از روز شنبه در تمرینات حاضر خواهم بود.

از طارمی پرسیدیم که در این مدت بعضی مطرح کردند که او پولکی شده و خودش را گم کرده است که توضیح داد: کسی از پول بدش نمی‌آید اما اگر موضوع این بود، کمی چانه می‌زدیم ولی اینطور نبود. من فراموش نکردم سال قبل همین زمان کجا بودم و روزی که گذشته خودم را فراموش کنم، اول نابودی فوتبال من است. من با عشق به پرسپولیس آمدم و با عشق به پرسپولیس هم می‌مانم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )