مدافع جدید استقلال گفت: مظلومی گفت اگر مثل سال گذشته بوده و در تمرینات خوب باشم، بازی خواهم کرد.

امین حاج‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سؤال که آیا بابت مشکلات مالی استقلال ناراحت و نگران نیستی، گفت: بعد از آمدن به استقلال گفتم که این تیم را به‌خاطر پول انتخاب نکردم. الان بیشتر تیم‌های لیگ‌برتری با مشکل مالی مواجه هستند، ولی استقلال و پرسپولیس چون تیم‌های بزرگی هستند، مشکلاتشان زود رسانه‌ای می‌شود. من ۴۰ درصد از نفت تهران طلب دارم و جالب است گفته‌اند که برو طلبت را فدراسیون بگیر.

مدافع فصل گذشته نفت درمورد اینکه این باشگاه بازیکنان سال گذشته را به‌سادگی از دست می‌دهد، تاکید کرد: رفتار باشگاه نفت با بازیکنان بسیار بد است. شما دیدید که با غلامرضا رضایی بد برخورد شد، با من و کمال کامیابی‌نیا هم بد برخورد شد و در سال‌های گذشته هم با بازیکنانی مثل غفوری و آل‌نعمه برخورد بدی صورت گرفت و آنها جدا شدند. مسئولان نفت همه چیز را ساده و کوچک می‌بینند. این درست است که باشگاه نفت برای ما زحمت کشیده، ولی آنها نباید بدرفتاری کنند. نفتی‌ها طوری رفتار می‌کنند که انگار با یک بازیکن نونهال طرف هستند.

حاج‌محمدی ادامه داد: خدا شاهد است که من از جنبه مالی این حرف را نمی‌زنم و معتقدم باشگاه نفت باید به بازیکنانش ارزش قائل شود. شش سال در این تیم حضور داشتم و کاپیتان سوم نفت بودم، ولی دهمین نفری بودم که برای مذاکره کردن با من تماس گرفتند و این درحالی است که یک مدافع هم جذب کردند. اگر تفکرات مسئولان نفت تغییر نکند این تیم دچار مشکلات بیشتری خواهد شد. دوست ندارم هیچ‌وقت تیم علیرضا منصوریان ضعیف شود، چون او برای من زحمت کشیده است.

مدافع استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کنی در این تیم به‌صورت ثابت بازی کنی، اظهار داشت: استقلال بازیکنان خوبی دارد و فیکس بازی کردن در این تیم برای هر بازیکنی سخت است. وقتی با مظلومی صحبت کردم، به این موضوع اشاره کرد که قرار نیست فقط اسمی‌ها بازی کنند. او گفت اگر مثل سال گذشته بوده و در تمرینات هم خوب باشم، در تیمش بازی خواهم کرد. من از صداقت مظلومی خوشم آمد و بدون قید و شرطی پیشنهاد استقلال را قبول کردم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )