آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایرن پیش از دیدار برابر ازبکستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اعضای تیم ملی فوتبال ایران که برای انجام دیدار دوستانه برابر ازبکستان به تاشکند سفر کرده‌اند، امروز آخرین تمرین خود را پیش از این دیدار برگزار کردند.

این تمرین از ساعت ۱۸:۱۵ در زمین اصلی ورزشگاه جار آغاز شد. این استادیوم جایی است که تیم ایران سه سال پیش در آن موفق شد ازبکستان را با یک گل از پیش رو بردارد.

در ابتدای تمرین ملی پوشان با دویدن بدن‌های خود را آماده کردند. بعد از این بخش بازیکنان دو به دو با پا و با سر پاسکاری کردند. بعد از این بخش ۲۰ بازیکن در شش دروازه کوچک در یک نیمه زمین بازی تحت فشار انجام دادند، بازی‌ای که بازیکنان به دلیل فضای کوچک مجبور بودند در حداقل زمان به یار هم تیمی پاس بدهند. کارلوس کی‌روش هم هر زمان که نیاز می‌دید، با قطع بازی نکات لازم را به مردانش یادآوری می‌کرد. در ادامه بازیکنان در گوشه‌ای از زمین از موانع عبور کردند.

تمام این اوقات چهار دروازه‌بان تیم ملی زیر نظر دن‌گاسپار تمرینات اختصاصی را انجام می‌دادند. بعد از پایان این بخش سرمربی تیم ملی همه بازیکنان را در وسط زمین جمع کرد و با دو قسمت کردن آنها در یک نیمه زمین، بازی درون تیمی برگزار کرد؛ دیداری که در فضای کاملا جدی و رسمی برگزار شد.

با پایان این بخش، تعدادی از بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه در حضور دیوار دفاعی مصنوعی ضربات ایستگاهی زدند و دسته دیگر بدون دیوار دفاعی شوت به دروازه را امتحان کردند. بعد از این بخش بازیکنان با سرد کردن بدن‌های خود به تمرین پایان دادند.

تعدادی از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران ازبکستانی هم تمرین امروز ایران را پوشش دادند که بعد از ۱۵ دقیقه بنابر قانون ورزشگاه را ترک کردند. پیش از تمرین ایران، تیم ملی ازبکستان هم در ورزشگاه جار تمرین کرد.

تیم‌های ایران و ازبکستان فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در دیداری دوستانه در ورزشگاه بنیادکار به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.