مربی پیشین تیم فوتبال استقلال که در بین گزینه‌های سرمربیگری این تیم قرار دارد، گفت: اگر به خودم ایمان نداشتم، هرگز قبول نمی‌کردم که به مسئولان استقلال برنامه بدهم.

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شانس حضورش روی نیمکت سرمربیگری تیم آبی‌پوش تهرانی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد:

تسنیم: عنوان شد که درخصوص سرمربیگری استقلال با منصور پورحیدری صحبت کردید.

من برای پیگیری مالیاتم به باشگاه رفته بودم و دیداری کوتاه هم با منصور خان داشتم. من با ایشان رابطه استاد و شاگردی دارم و خوشحال شدم که دقایقی با پورحیدری صحبت کردم اما صحبت‌های ما به هیچ عنوان فوتبالی نبود.

تسنیم: قرار است به باشگاه استقلال برنامه بدهید؟

بله همین‌طور است.

تسنیم: فکر می‌کنید چقدر برای رسیدن به نیمکت استقلال شانس دارید؟

معلوم نیست چقدر شانس دارم. از من برنامه خواسته‌اند و باید انجام وظیفه کنم. اینکه چه کسی انتخاب شود به تصمیم هیئت مدیره برمی‌گردد. من سرباز استقلال هستم و برای کمک به این تیم اعلام آمادگی کردم. امیدوارم کسی که لیاقتش را دارد به‌عنوان سرمربی انتخاب شود و بهترین گزینه روی نیمکت استقلال بنشیند. هدف همه ما این است که استقلال به جایگاه واقعی‌اش برسد.

تسنیم: اگر انتخاب نشدید، ناراحت نمی‌شوید؟

اصلاً ناراحت نمی‌شوم. همین که جزو گزینه‌ها هستم، برایم افتخار بزرگی است. همه چیز دست خداست و همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت دارم.

تسنیم: برخی معتقدند شما برای مربیگری در استقلال و چالش‌هایی که در این باشگاه وجود دارد به اندازه کافی تجربه ندارید. نظر خودتان چیست؟

من اگر این توانایی را در خودم نمی‌دیدم و به کارم ایمان و اعتقاد نداشتم، دنبال برنامه دادن نبودم. اگر بخواهیم چنین موضوعی را مد نظر قرار دهیم، پس هیچ مربی جوانی نباید کار کند. شما مشاهده کردید که سال‌ها پیش به یک مربی مثل امیر قلعه‌نویی فرصت دادند و او توانایی‌هایش را ثابت کرد. او چطور سرمربی استقلال شد؟ در آن زمان این مربی را انتخاب کردند و قلعه‌نویی هم نتیجه اعتماد مدیران را داد. در فوتبال روز دنیا میانگین سنی مربیان در حال پایین آمدن است و این به خوبی دیده می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.