دروازه‌بان جوان تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید که قصد دارد از تجربیات دروازه‌بان‌های با تجربه تیم ملی استفاده کند.

محمدرضا اخباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه توانست در لیست نهایی کارلوس کی‌روش برای دو بازی مقابل ازبکستان و ترکمنستان حضور داشته باشد، گفت: تمام دروزاه‌بان‌هایی که کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی فراخوانده بود خوب بودند و آمار بسیار خوبی هم داشتند. خوشحالم که بین این همه دروزاه‌بان خوب توانستم در لیست نهایی قرار بگیرم و نظر کی‌روش و دن گاسپار را جلب کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که در دو مینی‌کمپ تیم ملی چگونه تمرین کرده که توانسته بر سه دروزاه‌بان دیگر غلبه کند و در لیست نهایی باشد، خاطرنشان کرد: همه دروازه‌بان‌هایی که در این دو مینی‌کمپ بودند عالی کار کردند. با هم رقابت دوستانه‌ای داشتیم اما اینکه چه شده و از بین چهار دروزاه‌بان فقط من دعوت شده‌ام صلاحدید سرمربی تیم ملی بوده و از آن بی خبرم.

دروازه‌بان جوان تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این موضوع که آیا دروازه‌بان اول تیم امید بودن روی نظر کی‌روش تأثیر داشته یا نه، گفت: قطعاً این موضوع تأثیرگذار بوده چون کی‌روش نشان داد دید مثبتی روی بازیکنان تیم امید دارد و تمام بازیکنان خوب این تیم را به اردو دعوت کرده بود تا از نزدیک ببیند. خدا را شکر توانستم بین ۴ بازیکنی باشم که کی‌روش از تیم امید در لیست نهایی تیم ملی قرار داده است.

اخباری ادامه داد: جوان هستم و به خاطر دعوت شدنم به تیم امید خیلی انگیزه‌ام زیاد شده بود و اکنون هم که به تیم ملی دعوت شده‌ام، انگیزه‌ام صد چندان شده است. اکنون هم تلاش می‌کنم تا نظر کی‌روش را جلب کنم و دعوت شدنم ادامه‌دار باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شانس بازی کردن مقابل ازبکستان و ترکمنستان را دارد یا نه، اظهار داشت: این مسئله به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد. من فقط تلاش می‌کنم تا در تیم ملی نکات جدیدی را یاد بگیرم و باید ببینم قسمت چیست. در مینی‌کمپ‌ها نیز با دیگر دروزاه‌بان‌ها صحبت می‌کردم تا نکات دروازه‌بانی آنها را یاد بگیرم. اکنون هم در کنار دیگر دروزاه‌بان‌ها که به اردو دعوت شده‌اند تلاش خواهم کرد تا از آنها هم نکته جدید بیاموزم. علیرضا حقیقی لژیونر است و میدان بین‌المللی زیادی دیده است و سعی خواهم کرد از تجربیات او و دیگر دروازه‌بان‌های تیم ملی استفاده کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.