کاپیتان آبی-اناریها خبر پیوستنش به پاری سن ژرمن را دروغ دانست و تاکید کرد که بعد از بارسلونا تنها برای السد بازی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، لیگ قهرمانان اروپا آخرین بازی است که ژاوی، کاپیتان آبی-اناری‌ها با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت. این بازیکن اسپانیایی تصمیم گرفت تا سال‌های پایانی فوتبال خود را در خلیج فارس و برای تیم السد قطر بازی بکند.

هر چند ژاوی با السد قرارداد دو ساله بسته است اما شایعه هایی درباره احتمال پیوستن او به پاری سن ژرمن وجود دارد. کاپیتان آبی-اناری‌ها تاکید کرد که خبر پیوستن او به پاری سن ژرمن دروغ است و بعد از بارسلونا تنها برای السد قطر بازی می کند. او گفت: این خبرها اصلا درست نیست. پاری سن ژرمن باشگاه بزرگی است اما من بعد از بارسلونا فقط برای السد بازی می کنم. بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا به تیم جدیدم یعنی السد ملحق می شوم.

ژاوی که با روزنامه الوطن قطر سخن می گفت، درباره انگیزه اش از پیوستن به السد گفت: در ابتدا باید بگویم که قرارداد من با این تیم قطری دو ساله است. قرار است که بعد از پایان قرارداد نیز سفیر این کشور برای جام جهانی بشوم. در آکادمی اسپایر نیز مشغول به کار می شوم و همه تجربیات خود را در اختیار آنها قرار می دهم.

او ادامه داد: رائول گونسالس دلیل اصلی پیوستنم به السد بود. وقتی موضوع را با رائول در میان گذاشتم به من گفت که نیازی به فکر کردن نیست و پیشنهاد السد را قبول کن. من زندگی در قطر را دوست دارم و قرار است به همراه همسرم، برادرانم و پدر و مادر دو سال در قطر زندگی بکنیم. امیدوارم که با خاطر بسیار خوبی بارسلونا را ترک کنم و به السد بیایم. ما الان باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان برویم. دیدار سختی پیش رو داریم و امیدوارم که با قهرمانی ما خاتمه پیدا بکند.

ژاوی درباره این سوال که چه انگیزه ای از پیوستن به السد داشت، گفت: می خواهم با السد در هر بازی پیروز و در هر جامی به قهرمانی برسم. من در بارسلونا چنین انگیزه ای داشتم و می خواهم در السد نیز این روحیه خود را حفظ کنم. دوست داشتم که السد در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت اما متاسفانه حذف شده است. می دانم که السد تیم شناخته شده‌ای در آسیاست و پیوستن من نیز به این تیم کمک خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.