پیشکسوت استقلال گفت: در جلسه‌ای که با فتح‌الله‌زاده داشتم در خصوص برخی سوءتفاهمات صحبت کردیم که البته تمامی آنها برطرف نشد.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیداری که با فتح‌الله‌زاده داشته و اینکه آیا در خصوص استقلال با او صحبت کرد یا خیر، اظهار داشت: در خصوص استقلال فعلی صحبتی نکردیم بلکه به او گفتم که دو سال اشتباهاتی داشته که کار به اینجا کشیده شد. گفتم که در آکادمی چه رفتارهایی صورت گرفت که او معتقد بود این مسائل مربوط به او نبوده و نظری جویباری مسئول بوده که من گفتم به هر حال شما مدیرعامل بوده‌اید.

وی ادامه داد: او معتقد بود که خودش از استقلال بیرون آمده تیم چنین شرایطی پیدا کرده اما به او گفتم اینگونه نبوده زیرا سال گذشته هم تیم رتبه پنجم را کسب کرد و کار باید اصولی درست شود. به هر حال قصد داریم تا اشتباهات گذشته از بین برود و اگر بتوانیم به تیم کمک کنیم تا در چند سال آینده بتواند شرایط بهتری داشته باشد.یکسری سوءتفاهمات هم وجود داشت که آنها را برطرف کردیم البته هنوز کاملا پاک نشده است.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه قرار است امروز برنده مزایده چهارم معرفی شود، یادآور شد: به هیچ عنوان اینگونه نیست و به نظرم این نوع واگذاری به جایی نمی‌رسد. به قول غمخوار باید سهام این دو باشگاه خورد شود تا تمامی مردم و پیشکسوتان در آن سهم داشته باشند. تصمیم معقولانه این است نه اینکه بخواهیم سهام را به یک نفر بفروشیم. بیایند و بشینند تمامی تیم‌ها را زیر پوشش وزارتخانه ببرند و با بودجه ۱۰ میلیارد ببندند آن وقت ببینند کدام مربی یا بازیکن حاضر می‌شود در تیم بازی کند. وقتی چنین مسئله‌ای به وجود بیاید راه را برای جوان‌ها باز می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.