هافبک ملی‌پوش یوونتوس در مصاحبه‌ای جالب به تمجید از سرمربی رئال‌مادرید، ستاره آرژانتینی بارسلونا و مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو در آستانه دیدار فردا شب (سه‌شنبه) یوونتوس برابر رئال‌مادرید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در گفت‌و‌گو با روزنامه «آس» اسپانیا در پاسخ به این پرسش که «شنبه شب در جشن قهرمانی یووه پس از پیروزی بر سامپدوریا گریه می‌کردید؟» گفت: البته که گریه نمی‌کردم. ماجرا از این قرار بود که هنگام برپایی جشن قهرمانی دست یکی از بازیکنان به صورتم خورد! حسابی دردم آمد و برای همین صورتم را گرفتم. البته از کسب این قهرمانی خوشحال بودم. به هر حال امیدوارم در بازی با رئال‌مادرید دیگر دستی به صورتم نخورد.

وی افزود: به یاد دارم پیش از این در سانتیاگوبرنابئو مورد تشویق و تمجید قرار گرفتم. امیدوارم این اتفاق هفته آینده هم رخ دهد و نه‌ تنها من بلکه کل اعضای تیم مورد تشویق قرار بگیرند. ما دو بازی رفت و برگشت با رئال‌مادرید در پیش داریم و رقابتی حداقل ۱۸۰ دقیقه‌ای خواهد شد. بازی اول در تورین حیاتی خواهد بود و باید باهوش و جسورانه بازی کنیم و در کنارش بااحتیاط باشیم.

هافبک بانوی پیر که پیش از این در میلان زیر نظر سرمربی فعلی رئال‌مادرید بازی کرده با تمجید از وی عنوان کرد: آنچلوتی برای من مانند یک پدر بود و سال‌ها در کنار یکدیگر بودیم. او بود که به من کمک کرد تا بهترین فوتبالم را در پستی متفاوت و به عنوان هافبک نفوذی ارائه دهم. کارلتو بود که نقش من در میدان را تغییر داد. دورانی که من با او در میلان داشتم وصف‌ناپذیر است. امیدوارم در بازی یووه - رئال، آنچلوتی از روش یارگیری مستقیم برای مهار من استفاده نکند و بتوانم با آزادی بیشتری برابر مادریدی‌ها بازی کنم ولی عادت دارم که یکی از مهاجمان حریف در پست مدافع مقابلم ایفای نقش کند.

هافبک ۳۵ ساله بیانکونری در ادامه عنوان کرد: در سال ۲۰۰۶ نزدیک بود به رئال‌مادرید ملحق شوم و حتی فابیو کاپلو هم با من تماس گرفت. در آن سال میلان مشکلاتی بابت کالچوپولی داشت و پیوستنم به رئال در مراحل آخرش بود که به یک باره اوضاع در میلان درست شد و قراردادم را با روسونری تمدید کردم، البته از اینکه به رئال ملحق نشدم پیشمان نیستم چون در همان فصل با میلان لیگ قهرمانان اروپا را فتح کردیم. به هر حال ریسکی کردم که ۵۰- ۵۰ بود. مادرید، مادرید است و دیگر چیز بیشتری نمی‌توان در موردش گفت. آنها باپرستیژترین تیم دنیا هستند.

پیرلو همچنین با تمجید از دو هافبک بارسلونا اظهار داشت: از تماشای بازی ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا لذت می‌برم. این دو برای تیم و همی‌تیمی‌های‌شان بازی می‌کنند و به واقع باعث بهتر شدن بازی همی‌تیمی‌های خود می‌شوند. در مورد اینکه کریستیانو رونالدو بهتر است یا لیونل مسی تنها باید به آنها تبریک گفت. آنها در سطح و طبقه خاص خود هستند و در هر بازی دو یا سه گل می‌زنند. ایسکو هم بازیکن خیلی خوبی است و بازی او را در یک بازی دوستانه‌مان برابر مالاگا دیدم. او نشان داده که چه بازیکن خوبی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.