پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در جلسه دیروز اعلام کردیم بزرگ‌ترهای تیم مثل علی دایی و افشین پیروانی برای انجام بازی‌ها و دیدارهای خیریه هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا برخی افراد سوءاستفاده نکنند.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود به خاطر برخی مشکلات دیدارهای خیرخواهانه تیم منتخب ۹۸ دیگر برگزار نمی‌شود عنوان کرد: خیر. اینطور نیست. دلیلی ندارد مسابقات این تیم لغو شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان این تیم به انجام برخی سواستفاده‌ها از سوی برخی اعضای این تیم جهت برگزاری این دیدارهای خیرخواهانه ناراحت هستند عنوان کرد: موضوع به این شکل نیست. یکی از افرادی که به این مسئله انتقاد دارد خودم بودم. پس از بازی دیروز مقابل منتخب خراسان در رختکن اعلام کرده‌ام برخی از افراد و شرکت‌ها به اسم بازیکنان ۹۸ این طرف و آن طرف می‌روند و پول دریافت می‌کنند. آنها به اسم تیم ۹۸ تیم می‌دهند آن وقت افراد دیگری حاضر می‌شوند. اگر قرار است بازی باشد بازیکنانی که در تیم ۹۸ هستند همه با هم بروند.

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: پیشنهاد کردم از این پس برنامه‌ریزی‌های تیم توسط بزرگ‌ترهای تیم ۹۸ مثل علی دایی و افشین پیروانی انجام شود و اگر لازم است بازی صورت بگیرد یکی از این دو بزرگ‌تر هماهنگی‌های لازم برای انجام بازی یا بستن قرارداد را انجام دهند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود یکی از افرادی که عضو این تیم است ولی در جام جهانی ۹۸ هم شرکت نکرده از این مسئله سواستفاده کرده است عنوان کرد: خیر. اینطور نیست. ما فقط خواستیم برنامه‌ریزی‌ها بهتر باشد و با نظر بزرگ‌ترهای تیم هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد حتی همین حالا از شهرهای گرگان، بهبهان و ... از ما دعوت شده تا برای انجام مسابقه آنجا برویم. بازیکنان تیم ۹۸ جزو اسطوره‌های فوتبال ایران هستند. باید بررسی‌های مناسبی برای این بازی‌ها انجام شود و شرایط هتل، امکانات و ... هم در نظر گرفته شود. 

شاهرودی با مهم قلمداد کردن فعالیت خیریه تیم ۹۸ عنوان کرد: این حرکت بسیار خوب و قابل تقدیر است. بسیاری از افراد خیر و پولدار به واسطه اسم بزرگ بازیکنان ۹۸ جلو می‌آیند و تشویق به انجام کار خیر می‌شوند. فقط نباید اجازه سواستفاده بدهیم و این کارهای خیر در مسیر درستی باید انجام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.