سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ، اعتقاد دارد قرعه‌ای که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نصیب مردان او شده آسان نیست و پورتو هم مانند سایر تیم‌های این مرحله کیفیت بالایی دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در واکنش به قرعه تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که مشخص کرد باواریایی‌ها باید با پورتوی پرتغال روبه‌رو شوند، اظهار داشت: قرعه‌کشی، قرعه‌کشی است و تمام تیم‌هایی که در این قرعه‌کشی بودند از کیفیت خاصی برخوردار هستند. پورتو و شاختار (حریف بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی) در مرحله گروهی در یک گروه بودند و به همین دلیل ما تعدادی از بازی‌های این تیم را دیده‌ایم.

گواردیولا افزود: پورتو تیم فوق‌العاده‌ای است و در استادیومی زیبا بازی می‌کند. این تیم از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند است و با سرعتی بسیار بالا حمله می‌کند اما در مرحله یک چهارم نهایی شما نمی‌توانید هیچ دیداری را آسان فرض کنید.

در همین حال مانوئل نویر، سنگربان بایرن مونیخ هم در خصوص رویارویی تیمش با نایب قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال پرتغال اظهار داشت: جو ورزشگاه پورتو بسیار ملتهب است. من هواداران پورتو را در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۰۴ برابر موناکو دیدم. جوی که آنها برای تیم‌شان ساختند، عالی بود. با این هواداران کار ما برابر پورتو آسان نخواهد بود اما بازی در استادیوم‌های مختلف و با جوهای متفاوت را تجربه کرده‌ایم.

ماریو گوتسه، هافبک هجومی آلمانی باواریایی‌ها نیز اظهار داشت: ما نمی‌توانیم نتیجه قرعه‌کشی را تغییر دهیم پس باید آن را همانطوری که هست بپذیریم. در این مرحله تمام بازی‌ها را یا باید ببری یا حذف شده‌ای، پس واقعاً مهم نیست که برابر کدام تیم قرار بگیرید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.