رئیس باشگاه اتلتیکومادرید ادعا کرد که برای او و تیمش خیلی تفاوتی نمی‌کرد که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با کهکشانی‌ها روبه‌رو می‌شدند یا تیمی دیگر.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، انریکو سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید در واکنش به قرعه تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در آن باید فینال فصل گذشته این رقابت‌ها را در بازی برابر رئال مادرید تکرار کنند، اظهار داشت: ما به قرعه‌ای که نصیب‌مان شده است اهمیتی نمی‌دهیم. اسامی تیم‌هایی را که فصل گذشته توسط ما حذف شدند، مرور کنید: میلان، چلسی، بارسلونا و ... . ما همه این تیم‌ها را شکست دادیم. بازی برابر رئال مادرید برای ما از بازی برابر هر تیم دیگری خسته‌کننده‌تر است اما دیگر به این بازی عادت کرده‌ایم و اگر با شرایطی خوب برابر رئال قرار بگیریم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

سرزو افزود: هشت تیم باقیمانده در لیگ قهرمانان اروپا تیم‌هایی فوق‌العاده هستند و شما ممکن است فکر کنید که یکی از آنها از دیگری ضعیف‌تر است اما همین تیم‌ها ممکن است شما را از گردونه رقابت‌ها حذف کنند. اینجا چیزی به عنوان حریف ضعیف‌تر وجود ندارد. ما از رویارویی با هر حریفی استقبال می‌کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.