مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید اعتراف کرد که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرعه‌ سختی نصیب کهکشانی‌ها شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیلیانو بوتراگوئنو، مهاجم پیشین تیم فوتبال رئال مادرید و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل این باشگاه اعتراف کرد که کهکشانی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کار سختی برای گذر از سد همشهری قرمزوسفیدپوش خود دارند.

بوتراگوئنو در خصوص قرعه تیمش در دومین مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا که تعداد دربی‌‌های مادرید را در این فصل به عدد شش خواهد رساند، به شبکه اسکای اسپورت گفت: می‌دانیم که اتلتیکومادرید تیمی بسیار جنگنده است و ما کار سختی در تقابل با این تیم خواهیم داشت. بازی پایاپایی خواهد شد که توجه به کوچکترین جزئیات برنده آن را تعیین می‌کند. اتلتیکومادرید تیمی بسیار قدرتمند، منسجم و متخصص در استفاده از ضربات شروع مجدد است که روحیه و انگیزه بسیاری هم دارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید تصریح کرد: برای این دو بازی، ما باید تمام مهره‌های مصدوم خود را به ترکیب برگردانیم. ما مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنیم. قرعه‌کشی همین چیزی است که می‌بینید. ما و اتلتیکومادرید یکدیگر را به خوبی می‌شناسیم. این بازی یک بازی منسجم و برابر خواهد بود. باید به بهترین شکل خود را برای این بازی آماده کنیم و می‌دانیم که مشکلاتی پیش روی‌مان قرار خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.