بر اساس اعلام یک نشریه اسپانیایی، ستاره پرتغالی رئال مادرید از سال ۲۰۱۸ در لیگ حرفه‌ای آمریکا به میدان خواهد رفت.
به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو که از سال ۲۰۰۹ با شکستن رکورد نقل و انتقال‌های دنیا از منچستریونایتد راهی رئال مادرید شد، در این تیم رکوردهای بسیاری را به جا گذاشته است و تا سال ۲۰۱۸ نیز با این تیم قرارداد دارد.

این بازیکن ۳۰ ساله اعلام کرده دوست دارد پس از پایان قراردادش با رئال مادرید، راهی لیگ حرفه‌ای آمریکا و یکی از شهرهای لس آنجلس، میامی و یا نیویورک شود و در تیم آن شهر بازی کند.

شهر نیویورک اکنون دو تیم در لیگ آمریکا دارد. نیویورک ردبولز و نیویورک سیتی. همچنین نیویورک کاسموس نیز در لیگ آمریکای شمالی حضور دارد. مالکان باشگاه نیویورک سیتی همان مالکان باشگاه منچسترسیتی انگلیس هستند که در سهام این باشگاه، با مالکان باشگاه بیس‌بال نیویورک یانکیز شریک هستند.

از سال ۲۰۱۸، شهر لس آنجلس هم دو تیم در لیگ حرفه‌ای آمریکا خواهد داشت. در حال حاضر لس آنجلس گلکسی (که از فصل آینده استیون جرارد در آن بازی می‌کند) و یک تیم دیگر که جانشین چیواس در این لیگ خواهد شد. مالکان باشگاه جدید، یک کنسرسیوم است که در مدیران آن، نام‌هایی چون مجیک جانسون و وینسنت تان نیز حضور دارند.

صحبت دیگری هم وجود دارد که آن، حضور کریستیانو رونالدو در تیمی است که دیوید بکام قرار است در شهر میامی راه‌اندازی کند. بکام صاحب امتیاز تیمی در جنوب شرقی آمریکا، یعنی فلوریدا است و حضور رونالدو در این تیم می‌تواند نام تیم بکام را در آغاز فعالیت، بر سر زبان‌ها بیندازد.

در سال‌های اخیر، فوتبال آمریکا مورد توجه بسیاری از بازیکنان در سراسر دنیا قرار گرفته تا بسیاری از ستارگان باشگاه‌های اروپایی، سال‌های پایانی دوران فوتبالشان را در آن طی کنند. دیوید بکام دوران بسیار خوبی را با لس آنجلس گلکسی طی کرد، تیری آنری در نیویورک ردبولز بازی کرد، داوید ویا در باشگاه نیویورک سیتی به میدان رفت و کاکا هم در باشگاه اورلاندو سیتی بازی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.