سرمربی پیشین منچسترسیتی بر این باور است که سرمربی کنونی این تیم باید هر فصل یک جام کسب کند.
به گزارش ایسنا، منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا میهمان آبی‌ و اناری‌ها خواهد بود.

دیدار رفت در شهر منچستر با نتیجه دو بر یک به سود تیم اسپانیایی پایان یافته است و بدین ترتیب، کاتالان‌ها از شرایط بسیار بهتری برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی برخوردار هستند.

روبرتو مانچینی که اکنون هدایت اینتر ایتالیا را به دست دارد تاکید کرده مانوئل پیگرینی، سرمربی کنونی منچسترسیتی برای حفظ جایگاهش روی نیمکت مربیگری این تیم، باید هر سال یک جام به ویترین افتخارهای باشگاه اضافه کند. مانچینی همچنین تاکید کرده پیگرینی مربی خوش‌شانسی است که روی نیمکت مربیگری چنین تیم قدرتمندی نشسته است و باید در ادامه روند برنامه‌های این باشگاه، باز هم افتخارهای زیادی برای باشگاه به دست بیاورد.

مانوئل پیگرینی البته فصل گذشته دو جام برای تیمش کسب کرد اما در دیدارهای اخیر این تیم در لیگ برتر انگلیس زیاد موفق عمل نکرده و در سه دیدار، دو شکست را تجربه کرده است. او همچنین کاری دشوار برای راهیابی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا پیش‌رو دارد. آنها در جام اتحادیه موفق به کسب قهرمانی نشدند، از جام حذفی نیز کنار رفته‌اند، در صدر جدول لیگ برتر انگلیس نیز قافیه را به چلسی واگذار کرده‌اند و به احتمال زیاد از رقابت‌های اروپایی نیز خداحافظی خواهند کرد.

مانچینی در سال ۲۰۱۳ از مربیگری در منچسترسیتی اخراج شد. این در حالی است که این مربی ایتالیایی تنها یک سال پیش از آن، قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به همراه این تیم کسب کرده بود. او در این زمینه به بی بی سی گفت: فکر می‌کنم پیگرینی مربی خوش‌شانسی است زیرا چنین تیم قدرتمندی را در اختیار دارد و این شانس را دارد که با توجه به بودجه زیاد باشگاه، بازیکنان دیگری را هم به خدمت بگیرد. بر این باور هستم که سیتی این توانایی را دارد که بتواند هر سال یک جام کسب کند. او باید تلاش کند هر سال یک جام به ویترین افتخارهای باشگاه اضافه کند.

سیتی باید امشب (چهارشنبه) در دیداری بسیار حساس، باخت دو بر یک مقابل بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند. در صورت حذف سیتی، بعید به نظر می‌رسد این تیم دیگر بتواند جام دیگری کسب کند. آنها در لیگ برتر انگلیس با اختلافی ۶ امتیازی، رده دوم جدول را در اختیار دارند. این در حالیست که چلسی یک بازی هم کمتر انجام داده است.

مانچینی در این زمینه هم گفت: نظر من این است که منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس، بهترین تیم است. درست است که در رتبه دوم قرار دارد و ۶ امتیاز هم با چلسی اختلاف دارد اما باز هم بهترین تیم است. در لیگ برتر انگلیس و حتی تا آخرین دیدار فصل، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. آنها باید به این فکر کنند که شانس قهرمانی دارند و باید برای آن بجنگند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.