کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کارلوس بریتو به عنوان سرمربی پنافیل پرتغال انتخاب شد.
به گزارش ایسنا، پنافیل که برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر تلاش می‌کند، کارلوس بریتو را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

بریتو پس از انتخاب به عنوان سرمربی پنافیل گفت:‌ می‌دانم چه شرایط سختی داریم. کارمان برای ماندن در لیگ پرتغال خیلی سخت است و من از این موضوع آگاه هستم. دو سال است که مربیگری نکرده‌ام و اگر راحت طلب بودم این پیشنهاد سخت را قبول نمی‌کردم. می‌خواهم با تلاش زیاد در پنافیل تیم را در لیگ پرتغال حفظ کنم.

پنافیل که در قعر جدول لیگ پرتغال قرار دارد برای فرار از سقوط به دسته‌پایین‌تر باید در دیدارهای آتی خود به برتری برسد. این تیم از ابتدای فصل علیرضا حقیقی دروازه‌بان ایرانی روبین کازان روسیه را به صورت قرضی به خدمت گرفته است. حقیقی در اکثر بازی‌های این تیم به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.