مدیربرنامه‌های سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو از تمایل او برای تمدید قرارداد خود با این تیم خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شایعاتی که طی چند روز اخیر در رسانه‌های اسپانیایی در خصوص قریب الوقوع بودن تمدید قرارداد دیه‌گو سیمئونه با اتلتیکو مادرید منتشر شده است، خیلی با واقعیت فاصله ندارند چرا که مدیربرنامه‌های این مربی آرژانتینی از رخ دادن این اتفاق در آینده‌ای نه چندان دور خبر داده ست.

ناتالیا سیمئونه، خواهر و مدیر برنامه‌های سرمربی روخی بلانکو که شب گذشته (سه‌شنبه) جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، در این خصوص به شبکه تله‌دپورته گفت: کم واقعاً احساساتی هستم. حضور در اتلتیکو مادرید آدرنالین خونم را بالا می‌برد و اینجا شما با هر بازی سرشار از احساسات می‌شوید. در روز آینده اخبار خوبی در راه است و هواداران از شنیدن آن بسیار خوشحال خواهند شد. دیه‌گو به بازیکنانش اعتماد دارد و از کارش در اتلتیکو مادرید مطمئن است.

مدیربرنامه‌های سیمئونه افزود: دیه‌گو همیشه کارش را باور دارد، همین طور به بازیکنان. سخت‌کوشی او همیشه نتیجه داده و این شعار اوست. او برای کارهایی که انجام می‌دهد اشتیاق فراوانی دارد. او روزی که تسلیم شود دست از این کار خواهد کشید و به سراغ کار دیگری خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.