سرمربی بایر لورکوزن در پی حذف از لیگ قهرمانان اروپا تاکید کرد شاگردانش برابر آتلتیکو مادرید به خوبی جنگیده‌اند اما نداشتن تجربه موجب حذف آنها در ضربه‌های پنالتی شده است.
به گزارش ایسنا، دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین آتلتیکو مادرید و بایر لورکوزن انجام شد که در پایان آتلتیکو با تک گل ماریو سوآرس در دقیقه ۲۷ در پایان ۹۰ دقیقه موفق شد پیروزی را از آن تیمش کند.

با توجه به آن که دیدار رفت در خاک آلمان با یک گل به سود لورکوزن به پایان رسیده بود، این دیدار به وقت های اضافه رفت. در وقت‌های اضافه هم گلی به ثمر نرسید تا ضربه های پنالتی تعیین کننده تیم پیروز باشد. آتلتیکو مادرید در ضربه های پنالتی موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

روجر اشمیت در پایان این دیدار که نتوانست به همراه تیمش صعود کند، به تمجید از شاگردانش پرداخت. وی در این زمینه گفت: فکر می کنم دستاورد بزرگی است که تیمی مانند آتلتیکو مادرید توانست ما را در ضربه‌های پنالتی شکست داده و صعود کند. از این که تیمم نتوانست به آنچه در این دیدار شایسته‌اش بود دست یابد. ما در سطح بسیار بالایی با آتلتیکو جنگیدیم و کار را برای صعود آنها بسیار سخت کردیم.

اشمیت افزود: زدن ضربه‌های پنالتی همواره سخت بوده است. ایستادن پشت توپ در چنین دیدارهایی کمی تجربه می خواهد. اگر در ورزشگاه خانگی بودیم، شاید بهتر می‌توانستیم این ضربه ها را بزنیم، زیرا هواداران آتلتیکو کار را برای بازیکنانم سخت کرده بودند. سر و صدایی که در ورزشگاه آتلتیکو ایجاد شده بود تمرکز شاگردانم را از بین برد و آنها در نهایت موفق عمل کرده و صعود کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.