نفت تهران با یک گل استقلال را شکست داد و با ۴۵ امتیاز صدرنشین شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهم ترین مسابقه هفته بیست و سوم لیگ برتر، بازی نفت تهران - استقلال بود. این دو تیم كه از مدعیان اصلی قهرمانی هستند، جدال مهمی برای تعیین صدرنشین لیگ در پایان سال ۹۳ داشتند.

در بازی رفت، نفت با دو گل استقلال را شكست داده بود. این نتیجه، آغازی بود برای دوران افت استقلال تهران. شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از اینكه در دور رفت به نفت باختند، دوره بدی را شروع كردند كه در آن نتایج ضعیفی می گرفتند. اما در بازی برگشت، شرایط متفاوت بود. استقلال نتایج ضعیف نیم فصل اول خود را جبران كرده بود. 

نفتی‌ها كه نسبت به استقلال بازیكنان كم تجربه تری دارند، تا همین جای لیگ هم فراتر از انتظارات نتیجه گرفته اند اما حالا كه آن ها جزو مدعیان هستند، دیگر خودشان هم دوست ندارند كه از بالای جدول فاصله بگیرند. مسابقه نفت - استقلال در نیمه اول هیجان خاصی نداشت. تعداد موقعیت های دو تیم بسیار كم بود و زمانی كه داور سوت پایان نیمه اول را می زد، هنوز دروازه هیچ كدام از آن ها باز نشده بود.

در نیمه دوم هم بازی گرم نشد. شروع نیمه دوم برای این دو تیم با همان روند نیمه اول بود و موقعیت‌ها انگشت شمار و اكثرا بدون هیجان بودند. در اواسط نیمه دوم داور برای نفت پنالتی گرفت كه محسن فروزان پنالتی آرام پادوانی را به خوبی مهار كرد. پادوانی اما اشتباهش را جبران كرد. او در دقیقه ۸۰ با یك ضربه سر زیبا دروازه استقلال را گشود تا نفت را در فاصله ۱۰ دقیقه مانده به پایان مسابقه، امیدوار به كسب ۳ امتیاز كند.

با به ثمر رسیدن این گل، استقلال فشار زیادی روی دروازه نفت وارد كرد. آن‌ها با تمام نفرات روی دروازه نفت حمله می‌كردند و اگر عملكرد درخشان بیرانوند نبود، شاید نفت حداقل دو گل می‌خورد. 

اما استقلال این بار نتوانست در لحظات پایانی دروازه حریف خود را باز كند و نفت برنده یك بازی حساس و ۶ امتیازی شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.