حمید درخشان پس از بازی با نفت، از میزبانی مسجد سلیمانی‌ها انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: «خستگی بازی های قبلی فرصت ریكاوری را از ما گرفته بود. با این حال ما خوب بازی كردیم و از بازیكنانم تشكر می كنم.»

او ادامه داد:«جو ورزشگاه خراب بود. تماشاگران به زمین سنگ پرتاب كردند و به بازیكنان ما فحاشی شد. این موضوع جای تاسف دارد. بردن با این شكل، به هیچ دردی نمی خورد. امیدوارم دیگر چنین چیزهایی را اینجا نبینیم. مسجد سلیمان مهد فوتبال است. ما فكر نمی‌كردیم این طوری از ما میزبانی شود.»

درخشان در مورد قضاوت این مسابقه گفت: «ببینید چطوری جمجمه بازیكن من خرد شده است. آن صحنه اخراج داشت. نباید بگوییم بازیكنان ما می‌خواستند وقت كشی كنند. من با ذهنیت مثبت به اینجا آمده بودم اما الان ذهنیتم خراب شد. پرتاب سنگ، آجر و تیرآهن جوانمردانه نیست. انتظار نداشته باشید ما بایستیم كه نفت دروازه پرسپولیس را باز كند. فوتبال نباید ناجوانمردانه باشد. این تساوی را به مسجد سلیمانی ها تبریك می گویم. امیدوارم از بقیه تیم‌ها این طوری پذیرایی نشود. پرسپولیس چه نهم جدول باشد چه صدر جدول، همیشه پرسپولیس است. هیچ چیز از بزرگی ما كم نمی‌شود.»

درخشان در مورد ماسبقه گفت: «ما در این بازی تحت فشار بودیم چون بازی‌های سنگینی مقابل بنیادكار، تراكتورسازی و لخویا انجام داده‌ایم. ما با مصدوم و محروم به مسجد سلیمان آمدیم. اگر بازیكنان ما ریكاوری داشتند این نتیجه ثبت نمی‌شد. دلیل از دست دادن مسابقه در لحظات پایانی، خستگی بازیكنان بود. در كل اگر می‌خواهید نفت مسجد سلیمان برنده شود، تیم خودتان را تشویق كنید. درست نیست كه جمجمه بازیكن ما بشكند و این اتفاقات رخ دهد.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )