پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفـت: نوع بازی پرسپولیس و اتفاقاتی که در زمین می‌افتد اینطور نشان می‌دهد که بازیکنان با هم رفیق نیستند.
رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با تساوی ۲ بر ۲ پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان گفت: پرسپولیس بد بازی نکرد اما این تیم آن ثبات گذشته را ندارد و نمی‌توان خیلی روی آن مانور کرد.پرسپولیس مثل تیم‌های ته جدولی بازی می‌کند و شرایط خوبی ندارد. سوشا مکانی در دو قدمی خط دروازه گل می‌خورد و هیچ واکنشی انجام نمی‌دهد آن وقت به بازیکنان غر الکی می‌زند احساس می‌کنم بازیکنان پرسپولیس همدل نیستند و این مسئله مشکل به وجود آورده است.

وی در رابطه با اینکه محمد خانزاده امروز عملکرد خوبی نداشت عنوان کرد: خانزاده نتوانست بازی خوبی انجام دهد نمی‌دانم بازیکنان پرسپولیس به چه دلیلی اینقدر عصبی هستند. به نظر می‌رسد بازیکنان با هم رفیق نیستند و با فوتبالی که ارائه می‌دهند می‌گویند ما مشکلی داریم. بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و دیر یا زود پولش را دریافت می‌کند و به همین خاطر نباید اینقدر وارد مسائل حاشیه‌ای شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اینکه چه راه‌حلی برای بهبود وضعیت پرسپولیس دارد خاطرنشان کرد: هر کس به پرسپولیس بیاید این شرایط وجود دارد بهترین فردی که می‌تواند در این وضعیت تیم را جمع کند خود حمید درخشان است. پس از دو پیروزی که در آسیا به دست آمد به وضعیت تیم خوش‌بین شدم ولی با این نتایجی که پرسپولیس در دو بازی اخیر به دست آورد شرایط باز هم بغرنج شد واقعاً وضع پرسپولیس بسیار بد است.

یوسفی در مورد اینکه چرا پرسپولیس  در آسیا متفاوت از لیگ برتر عمل می‌کند عنوان کرد: متأسفانه برای پرسپولیس شکست در لیگ برتر عادی شده ولی در لیگ قهرمانان با توجه به اینکه فضا متفاوت است تیم تلاش زیادی برای عدم کسب نتیجه بد می‌کند. خدا را شکر در لیگ قهرمانان آسیا خدا هم به پرسپولیس کمک زیادی کرده و تیم توانسته در دو بازی ابتدایی خود پیروز شود اما متأسفانه این انگیزه در لیگ برتر وجود ندارد و بازیکنان احساس مسئولیت نمی‌کنند تمامی این موضوعات دست به دست هم داده تا تیم در لیگ برتر خوب کار نکند.

وی در رابطه با اینکه پرسپولیس روز سه‌شنبه باید به مصاف النصر عربستان برود عنوان کرد: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را بسیار خوب آغاز کرده بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش خود را می‌کنند تا برخلاف لیگ برتر در این رقابت‌ها خوب نتیجه بگیرند البته النصر تیم بسیار قدرتمندی است و در رقابت‌های امسال لیگ عربستان عملکرد بسیار خوبی داشتند. پرسپولیس با دوندگی بیشتر می‌تواند در این دیدار سه امتیاز را به دست بیاورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )