بارسلونا با پیروزی پر گل مقابل رایو وایکانو بار دیگر به صدر جدول رده بندی لیگا بازگشت اما زمانی طولانی را دور از صدر جدول گذراند.
به گزارش ایسنا، هفته بیست و ششم لیگ فوتبال اسپانیا برای بارسلونا خوش یمن بود زیرا توانست با پیروزی ۶ بر یک مقابل رایو وایکانو بار دیگر بالاتر از رئال مادرید، رقیب دیرینه اش در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

درست ۱۲۷ روز و ۱۶ دیدار طول کشید تا آبی و اناری ها بتوانند صدر جدول را از رئال مادرید پس بگیرند. آنها صدر جدول را در روز اول نوامبر ۲۰۱۴ و پس از باخت خانگی مقابل سلتاویگو از دست دادند. پیش از آن نیز فاصله شان در صدر جدول پس از شکست سه بر یک در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال کاهش یافته بود. در هفته جاری که رئال مادرید مقابل بیلبائو شکست خورد و آنها موفق به شکست رایو شدند، بار دیگر صدر جدول لیگا را از آن خود کرده اند.

در حالی که ال کلاسیکوی برگشت دو هفته دیگر برگزار می شود، بارسلونا می تواند با کسب یک پیروزی در نوکمپ، فاصله امتیازی اش با رئال مادرید را به عدد چهار برساند. دیدار هفته آینده بارسلونا مقابل ایبار است که هفت شکست پیاپی را در کارنامه اش ثبت کرده است. رئال نیز باید مقابل لوانته قرار بگیرد و به نظر نمی رسد در هفته آینده امتیاز از دست بدهد. بدین ترتیب، برگزاری ال کلاسیکو می تواند تا حدود زیادی تکلیف این فصل را مشخص کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.