سرمربی اسپانیایی ناپولی، نراتزوری را به خاطر متوقف کردن مردان او در ورزشگاه سن‌پائولو شایسته تمجید دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل بنیتس، اینتر را به خاطر نمایشی که در خانه تیم او ارائه کرد و تلاشی که برای فرار از شکست خارج از خانه انجام داد لایق تحسین دانست اما اعتقاد دارد سهل‌انگاری بازیکنان خودش پس از زدن گل دوم‌شان هم در توقف آنها در ورزشگاه سن‌پائولو نقش داشته است.

ناپولی در شرایطی که با شکست اینتر می‌توانست فاصله‌اش را با رم رده دومی به ۲ امتیاز کاهش دهد به تساوی ۲-۲ برابر اینتر رضایت داد تا همچنین با ۴  امتیاز فاصله در تعقیب جالوروسی باشد، آن هم در شرایطی که تیمش تا دقیقه ۷۳ بازی با ۲ گل از نراتزوری پیش بود. این نتیجه برای ناپولی یک پیامد منفی دیگر هم خواهد داشت که آن رسیدن لاتزیو به این تیم در صورت پیروزی در بازی امشب خود برابر فیورنتینا است.

بنیتس در پایان بازی به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: تا زمانی که بازی ۲ بر صفر بود، ما برابر اینتری که بازیکنانی بزرگ دارد و هرکدام‌شان می‌توانند سرنوشت بازی را رقم بزنند، عملکرد خوبی داشتیم. تیم تا آن زمان هر کاری که از دستش ساخته بود در زمین بازی انجام داد. انسجام و سبک فوتبالی که در آن مدت داشتیم، چیزی است که می‌خواهیم در چند بازی آینده خود ببینیم.

بنیتس افزود: ما بازی را تحت کنترل داشتیم و موقعیت‌های گلزنی فراوانی به وجود آوردیم اما اکثر آنها را از دست دادیم. همین سبب شد اینتر به بازی برگردد و از موقعیت‌هایش از جمله پنالتی که به دست آورد استفاده کند، پنالتی که با بدشانسی علیه ما اعلام شد. باید اینتر را تحسین کرد چون در ۲۰ دقیقه پایانی بازی در حالی که هیچ چیزی برای از دست دادن نداشت، واقعاً برای برگشتن به بازی تلاش کرد. ما موقعیت‌های گلزنی فراوانی خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم و تاوانش را هم دادیم.

ناپولی اکنون هم در لیگ اروپا شانس قهرمانی دارد هم در جام حذفی ایتالیا. بنیتس در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهد تیمش در کدام تورنمنت قهرمان شود، عنوان کرد: این سؤال مثل آن است که بپرسید مادرتان را بیشتر دوست دارید یا پدرتان.

سرمربی پیشین لیورپول درباره اینکه آیا جهت ماندن در ناپولی برای یک سال دیگر برنامه‌ای دارد یا خیر، گفت: در ماه آوریل همه چیز مشخص می‌شود. دقیقاً نمی‌دانم که چه زمانی مذاکرات‌مان را آغاز می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.