هافبک تیم ذوب‌‌آهن اصفهان گفت: تغییر نسل در فوتبال با حضور کی‌روش صورت می‌گیرد و باید او در تیم ملی بماند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، قاسم حدادی‌فر عصر امروز پس از پیروزی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در این بازی نتیجه زحمات خود را گرفتیم و توانستیم ۳ امتیاز مسابقه را کسب کرده و از آن خود کنیم.

وی افزود: اگرچه شرایط زمین در این مسابقه اجازه آن را نمی‌داد که دو تیم کارهای تاکتیکی خود را انجام دهند اما ما با کسب نتیجه و موقعیت‌های مناسب، توانستیم پیروز شویم.

هافبک ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: ما برای کسب این نتایج به میزان زیادی تمرین کرده بودیم و اردوهای بسیاری را پشت سر گذاشته بودیم که امیدوار هستم در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن هنوز تا رسیدن به ایده‌آل خود به زمان احتیاج دارد، گفت: اگرچه شرایط ما با دوران قبل از تعطیلات متفاوت است اما رفته رفته بهتر می‌شویم و به نقطه اوج خود باز می‌گردیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره عملکرد کی‌روش در تیم ملی تصریح کرد: من در سال‌های گذشته چه زمانی که در تیم ملی بوده‌ام و چه زمانی که به تیم ملی دعوت نشده‌ام، بارها گفته‌ام که کی‌روش یک مربی جهانی است و در تیم ملی خیلی خوب کار کرده است.

وی تصریح کرد: به نظر من در حال حاضر جدایی او به صلاح تیم نیست زیرا او به برنامه‌های بسیاری دست زده و هم‌اکنون تغییر نسل فوتبال را انجام داده و جوانان خوبی به تیم ملی دعوت کرده است که اگر به او فرصت دهند، می‌تواند نسل جدیدی را معرفی کند.

حدادی‌فر افزود: باید کاری کنیم که کی‌روش موفق ظاهر شود و همه به او کمک کنیم تا بتواند برنامه‌های خود را اجرایی کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )