مهاجم استقلال پس از گلزنی به پیامبر اسلام (ص) ادای احترام کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان درحالی از ساعت ۱۶:۵۵ امروز در هفته هجدهم به مصاف هم رفتند که استقبال کمی از این بازی حساس شده و تنها حدود ۵ هزار نفر حضور دارند که ۷۰۰ نفر از آنها تماشاگران را سپاهان تشکیل می‌دهند.

*هنگامی که بازیکنان دو تیم وارد زمین شدند هواداران به شدت طالب‌لو و عنایتی را مورد تشویق قرار دادند.

* تماشاگران استقلال علیه خلعتبری مهاجم تیم سپاهان شعار سر دادند. هنگامی که شعارها علیه خلعتبری شدت پیدا کرد وحید طالب‌لو به سمت خلعتبری رفت و از هواداران خواست که شعار ندهند.

*تماشاگران دو تیم بارها علیه یکدیگر شعار سر می‌دهند.

*بنری از مرحوم غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران در جایگاه نصب شده است.

*زمین ورزشگاه آزادی کیفیت خوبی دارد اما تونل‌ها و همچنین مسیرهای ورودی به داخلی به زمین کاملا فرسوده است و از همه لوله‌ها آب می‌چکد. تونل‌های ورزشگاه آزادی به قدری نمای زشتی به خود گرفته که برخی‌ حاضر نیستند که از آن عبور کنند.

*هنگامی که دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس با نتیجه یک برصفر به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تماشاگران استقلال و سپاهان به شادی پرداختند.

*با توجه به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اشعاری در مدح پیامبر از ورزشگاه آزادی پخش می‌شد.

*تماشاگران استقلال بارها به تشویق امیرقلعه نویی پرداختند.

*رحمان احمدی، حسین پاپی، لوسیانو فریرا، احسان حاج صفی، محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی، هادی عقیلی، وریا غفوری، فوزیل موساقف، رسول نویدکیا و عبدالله کرمی برای تیم سپاهان به میدان رفتند.

*جواد زرینچه پیش از آغاز بازی با امید ابراهیمی به صورت خصوصی صحبت کرد.

*رضا عنایتی کاپیتان استقلال در این دیدار بارها مورد تشویق تماشاگران آبی‌پوش قرار گرفت.

*هنگامی که امیرحسین صادقی در ترکیب قرار گرفت تماشاگران به دلیل اینکه این بازیکن قبلاً در لیست مازاد قرار داشت از قرار گرفتن نام وی در ترکیب تعجب کرده بودند.

*هاشم بیک‌زاده، وحید طالب‌لو، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، رضا عنایتی، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی و آرش برهانی به سمت نیمکت سپاهان رفتند. در سوی دیگر احسان حاج‌صفی، هادی عقیلی و حسین پاپی از تیم سپاهان به سمت امیرقلعه نویی رفتند.

*حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال از سوی تماشاگران با لقب حنیف سامورایی مورد تشویق قرار گرفت.

*ستار همدانی و ایمان عالمی، شاهرخ بیانی، علی نظری جویباری، امیر عرب، خلیلی مدیرعامل سپاهان در جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی هستند.

* رضا عنایتی پس از گلزنی شادی خود را با نشان دادن زیر پیراهنش که روی آن «محمد رسول الله» نوشته بود، نشان داد.

این دیدار تا دقیقه ۲۰ با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال در جریان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.