سایت نشریه ورزشی «فورفورتو»ی انگلیس پیروزی شاگردان کارلوس کی‌روش را در نخستین گام خود در جام ملت‌های آسیا، تحسین‌برانگیز و قاطعانه توصیف کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی ایران مقابل بحرین در دومین بازی از گروه سوم جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵، سایت نشریه «فور فور تو» انگلیس به تمجید از عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش پرداخت و آنها را شایسته کسب این پیروزی دانست.

این سایت نوشت: ایران با نمایشی تحسین‌برانگیز کار خود را در جام ملت‌های آسیا آغاز کرد و بحرین را در ملبورن با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. مردان کی‌روش برای قطعی کردن پیروزی خود تا دقیقه ۷۱ انتظار کشیدند و در نهایت، پایانی که کاملاً انتظارش می‌رفت را رقم زدند.

فورفورتو در ادامه به تمجید از رویکرد بازیکنان تیم ملی ایران برای حفظ آرایش هجومی خود با وجود برتری در نتیجه بازی پرداخت و اینطور نوشت: ایران برای به ثمر رساندن گل دوم انگیزه زیادی نشان داد و به نظر می‌رسید که شانس این تیم برای زدن گل دوم بیش از شانس گلزنی حریف است. با وجود چند تصمیم اشتباه و سختگیرانه که به ضرر ایرانی‌ها تمام شد، مسعود شجاعی در نهایت آنها را در نیمه دوم به خواسته‌شان رساند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )