تیم تراکتورسازی عصر جمعه در قالب یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم الامارات شهر امارات رفت.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم تراکتورسازی عصر جمعه ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه به وقت ایران در استادیوم نادی الامارات در قالب یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم الامارات شهر راس الخیمه رفت و با نتیجه یک بر صفر بازنده از زمین مسابقه خارج شد.

  الاماراتی ها در تک موقعیت خود به گل رسیدند ، تیم تراکتورسازی که بازی روان ، زیبا و کاملا هجومی را ارایه می کرد حتی  یک بار به گل هم رسید ولی داور دیدار گل تراکتورسازان را مردود اعلام کرد، در سه صحنه مشکوک شاگردان خطیبی در محوطه جریمه حریف سرنگون شدند ولی داور با بی تقاوتی دستور به ادامه کار داد، تراکتورسازان در این دیدار موقعیت های متعددی را از دست دادند به طوری که دروازبان تیم الامارات پرکارترین بازیکن زمین و عیسی اندوی دروازبان تراکتورسازی کم کار ترین بازیکن میدان بود،

در این دیدار تیم تراکتورسازی علی رغم دریافت یک گل بازی را دردست داشت این فشار در نیمه دوم خیلی بیشتر شد به صورتی که در ۴۵ دقیقه نیمه دوم تنها دو توپ به دروازبان تیم تراکتورسازی رسید . تک گل تیم الامارات در دقیقه ۴۲ بازی به ثمر رسید . ترکیب تراکتورسازان در این بازی : عیسی اندوی ، مهدی قریشی ، خالد شفیعی ، محمد ایرانپوریان ، شهریار شیروند ، احمد کامدار ، مهدی کیانی ، سامان نریمان جهان ، فرشاد احمد زاده ، مهرداد بایرامی و لوسیانو ادینهو.

خطیبی که خود سابقه بازی در تیم الامارات را در کارنامه دارد شاگردان خود را به مصاف تیم اسبق خود می فرستاد .این دیدار در استادیوم ۳ هزار نفری باشگاه الامارات شهر راس الخیمه برگزار می شود. با توجه به سابقه حضور رسول خطیبی در این تیم و طبق اعلام باشگاه الامارات برنامه های ویژه ای برای این دیدار دوستانه تدارک دیده شده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.