ملوان در انزلی نتوانست پدیده را شکست دهد. فولاد هم در اهواز تراکتورسازی را برد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر تیم فوتبال ملوان انزلی میزبان پدیده مشهد بود. در دقیقه ۸ این مسابقه پدیده دروازه ملوان را باز کرد تا این تیم را در خانه اش تهدید کند. اما یک دقیقه بعد محسن یوسفی گل خورده را جبران کرد تا مسابقه مساوی شود. نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم محسن یوسفی دوباره دروازه پدیده را باز کرد تا تیمش جلو بیفتد. اما در دقیقه ۸۰ رضا ناصحی گل خورده را جبران کرد تا مجددا مسابقه مساوی شود. در نهایت این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا پدیده از یک شکست فرار کند.

در دیگر مسابقه امروز، فولاد با نتیجه سه بر دو تراکتورسازی را در تبریز شکست داد. تراکتوری ها این مسابقه را خوب شروع کردند. آن ها ابتدا با گل دقیقه ۴ ادینهو از حریف جلو افتادند اما مهرداد جماعتی در دقیقه ۱۳ این گل را جبران کرد. آلوبز نانگ هم در دقیقه ۳۴ دروازه تراکتورسازی را باز کرد تا نیمه اول دو بر یک به سود تیم اهوازی تمام شود. در نیمه دوم ادینهو دوباره دروازه فولاد را باز کرد اما در دقیقه ۶۰ مجددا مهرداد جماعتی به تراکتورسازی گل زد و مسابقه سه بر دو شد. این دیدار با همین نتیجه ۳-۲ به سود فولاد به پایان رسید تا فولاد امتیازهای خود را به تراکتورسازی برساند. حالا نفت تهران صدرنشین است و تراکتورسازی و فولاد با امتیاز مشابه در رده های دوم و سوم قرار دارند. استقلال هم به رده چهارم جدول رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )