مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که استقلالی‌ها باید به دنبال بازی با این تیم باشند، نه اینکه پرسپولیسی‌ها دوباره بخواهند در دربی به میدان بروند.
محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: زمین سیرجان خیلی بد بود و اصلاً نمی‌توانستیم روی آن فوتبال بازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه تنها توانستند یک گل به گل‌گهر بزنند و در نهایت نیز بازی به تساوی کشیده شد، افزود: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و موقعیت داشتیم اما این اتفاق رخ نداد. بازهم خداراشکر می‌کنیم که در ضربات پنالتی ما برنده بازی شدیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه در لحظات پایانی بازی به خط حمله تیمش اضافه شد، گفت: در وقت‌های اضافه درخشان به من گفت به خط حمله اضافه شوم و آنجا به تیم کمک کنم. تیم حریف هم ۱۰ نفره شده بود و ما به دنبال گلزنی بودیم. خوشبختانه توانستم کاری را که از من خواسته شده بود، انجام دهم و گلزنی کنم.

بنگر با اشاره به گلی که مقابل گل‌گهر برای تیمش زد، یادآور شد: در محوطه جریمه و در چندقدمی دروازه توپ خوبی به من رسید. حیف بود که آن توپ را تبدیل به گل نکنم و من هم توپ را به زیرطاق دروازه زدم و گل شد.

وی درباره اینکه بعد از شادی گل از داور مسابقه کارت زرد گرفت و بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی را از دست داد، عنوان کرد: داور بازی اشتباه کرد که به من کارت داد. شادی گل من بی‌احترامی به کسی نبود و کار خاصی انجام ندادم. این شادی گل در تمام دنیا انجام می‌شود و اگر حرکت من اخطار داشته باشد رونالدو در هر بازی باید کارت بگیرد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه داور معتقد بوده هواداران گل‌گهر را بعد از گل تحریک کرده است، افزود: من نمی‌توانستم از این طرف زمین به آن طرف بروم تا سمت هواداران خودمان باشند. علت کارت دادن داور همین بود و به نظرم اشتباه کرد. حالا هم درست است که در بازی با ذوب‌آهن حضور ندارم اما بازیکنان خوبی داریم که جای مرا در بازی با ذوب‌آهن پر خواهند کرد.

بنگر  درباره توهین‌های هواداران سیرجانی خاطرنشان کرد: آنها بیشتر تیم خودشان را تشویق می‌کردند. کمی هم توهین و ناسزا بود اما نه مثل باقی شهرها که در لیگ برتر تیم دارند، ادعا هم می‌کنند اما هر چه از دهن‌شان در می‌آید به بازیکنان پرسپولیس می‌گویند!

وی در پاسخ به این سؤال که دوست داشت در نیمه نهایی جام حذفی ذوب‌آهن حریف پرسپولیس شود یا دوباره با استقلال روبه‌رو شوند، گفت: برای ما فرقی نمی‌کرد. تیم‌های دیگر باید به دنبال بازی کردن مقابل ما باشند. ما استقلال را در لیگ برده‌ایم و آنها باید به دنبال این باشند که دوباره با ما بازی کنند، نه اینکه ما بخواهیم دوباره با آنها روبه‌رو شویم. اکنون هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم مقابل ذوب‌آهن پیروز شده و به فینال برسیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که این هفته بازی نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شود اما فینال این مسابقات چند ماه دیگر انجام خواهد شد، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا اینگونه برنامه‌ریزی شده است. می‌توانستند در تعطیلات یا بعد از جام ملت‌ها فینال جام حذفی را برگزار کنند. اکنون ما سه روز یکبار در جام حذفی و لیگ به میدان می‌رویم اما فینال پنج ماه دیگر برگزار می‌شود. البته این موضوع برای ما بهتر است، چراکه تا چند ماه دیگر تقویت می‌شویم. در مجموع امیدوارم هرچیزی که خیر باشد برای پرسپولیس رخ دهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۸ )