کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

آبی پوشان تهرانی یکبار دیگر طعم شکست در این فصل را تجربه کردند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال که مهمان ذوب آهن در اصفهان بود، نتوانست از سد این تیم بگذرد. ذوب آهنی ها در دقیقه ۹ بازی و روی یک ضربه کاشته نزدیک به دروازه توسط مهدی رجب زاده دروازه استقلال را باز کردند. این بازی در دقیقه ۵۱ و با ضربه سر هاشم بیک زاده به تساوی کشیده شد اما مسعود حسن زاده در دقیقه ۷۳ یکبار دیگر ذوب آهن را پیش انداخت. ذوب آهن که کم اشتباه تر از استقلال بازی می کرد و البته مهم ترین بازیکن خود یعنی قاسم حدادی فر را در اختیار نداشت، توانست برنده بازی شود. 

جالب اینکه مهدی رجب زاده یکی از مهم ترین ارکان فنی ذوب آهن نیز در دقیقه ۸۱ اخراج شد و استقلال بیش از ۱۰ دقیقه با یک تیم ۱۰ نفر بازی می کرد اما در نهایت شکست خورد تا در هفته های اخیر، در کسب شکست هت تریک کند.

آبی پوشان که از سه بازی گذشته صفر امتیاز کسب کرده اند، آنها یک بازی دیگر در این روزها و تا قبل از تعطیلات با ملوان بحران زده دارند. البته قلعه نویی باید از شانسی که به آنها رو کرده و تعطیلات پیش رو به خاطر تمرینات تیم ملی استفاده کرده و تیم شان را سر و سامان دهند. 

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )