کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی را دوست دارم و اگر تا آخر فصل نیمکت‌نشین شوم هم از او انتقاد نمی‌کنم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد نوری بعد از شکست ۳ بر یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: بازی در اختیار ما بود و می‌توانستیم تعداد گل‌های خود را افزایش دهیم و به ۳ امتیاز برسیم. 

وی درباره اینکه از تعویضش ناراضی بوده، خاطرنشان کرد: این مسئله جزئی از فوتبال است و من ناراحت نبودم. ناراحتی من به این دلیل بود که امیدوار بودم برای تیم گل بزنم و از سوی دیگر نگران تغییر نتیجه به ضرر پرسپولیس بودم. حرف اول و آخر را در مورد حضور بازیکنان در زمین علی دایی می‌زند.

کاپیتان تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما فوتبال زیبایی انجام دادیم و می‌توانستیم دو، سه گل دیگر هم به ثمر برسانیم اما گل خوردیم و با وجود انجام بازی خوب شکست خوردیم.

نوری در مورد اینکه به تعویضش اعتراض داشته تاکید کرد: هیچ بازیکنی حق اعتراض ندارد و در قرارداد ما نیامده که تا آخر فصل بازی می‌کنیم یا نیمکت‌نشین می‌شویم. من حتی اگر تا آخر فصل نیمکت‌نشین هم شوم اعتراض نمی‌کنم چرا که علی دایی و پرسپولیس را دوست دارم. فوتبالم را مدیون دایی می‌دانم و با افتخار روی نیمکت پرسپولیس می‌نشینم. 

وی درباره اینکه نیلسون بعد از گل اول تراکتورسازی چه چیزی در گوش او گفته است، خاطرنشان کرد: آنقدر عصبانی بودم که چیزی متوجه نشدم اما اگر نکته‌ای هم گفته فنی بوده و بحث اعتراض در میان نبوده است. 

نوری یادآور شد: قطعا نقاط ضعفی داشتیم که ۳ گل دریافت کردیم اما بازی به بازی بهتر می‌شویم ضمن اینکه چمن ورزشگاه آزادی هم کمی سبب تغییر مسیر توپ می‌شود.

وی درباره موقعیتی که از دست داد، تاکید کرد: دقیقا به دلیل همین مشکل چمن ورزشگاه چنین اتفاقی رخ داد و مسیر توپ دو، سه سانتی‌متر عوض شد. حامد لک هم این صحنه را دید که ضربه من به توپ چند سانتی‌متری جایش تغییر کرد. 

نوری خاطرنشان کرد: جای نگرانی وجود ندارد ما در بعضی فصل‌ها از رده شانزدهم به چهارم رسیدیم و این بار هم تا دقیقه ۹۰ برای قهرمانی می‌جنگیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.